Det är oftast PR firmor eller företagen själva som står för varorna i den här typen av tävlingar. Jag som samarbetare hjälper bara dom att nå ut med tävlingen till deras målgrupp.
Jag förmodar att du hjälper lego att dra in besökare på deras hemsida? Inte nå ut med tävlingen (Som nu dessutom är avslutad) Jag har svårt att se varför Lego vill nå ut till en målgrupp med en tävling som delvis går ut på att gilla en blogg på blogloving

Så mycket till tävling är det ju ärligt talat inte.
För att tävla ska du:
1, Lämna en kommentar här eller till min mail adress: angelasdream@hotmail.com där du talar om att du är med och tävlar
2, Lämna ditt namn & mailadress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte).
3, Gå in och kika på deras hemsida som är fylld med roliga saker för barnen: http://friends.lego.com/sv-se/Default.aspx och berätta hur många webbspel dom har för de yngre barnen
För en extra vinstchans:
1, Gör det ovan och sedan;
2, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där.
Sen tvivlar jag lite på att Lego ser ett forum för vuxna legobyggare som deras målgrupp för Friendsset.
Jag kan förstå att man väljer att lägga en "tävling" hos dig. Dina besökare "Mammor som bloggar (eller inte bloggar) och som läser andra mammors bloggar är nog säkert en bra målgrupp för Friends.
Men här inne predikar man nog mest för redan frälsta. Men vi kan ju alltid hoppas att någon Swebrickare knep priset.