MOC: The Loneliness of the long distance paddler (Monsters of Block)

Startat av Tektor, 13 mars 2016 kl. 11:56

Föregående ämne - Nästa ämne

Tektor

När Bita Fjord behöver koppla bort kaoset i bandet och rensa huvudet ger hon sig ut och paddlar kajak.
Hon beskriver det i låtar som The Loneliness of the Long Distance Paddler och Soak on the Water.



Bakom scenen:
Jag behövde en kajak till en profilbild när jag gick paddlingskurs för några år sen. Blev sugen på att bygga en ny, lite snyggare.

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Odidoma

Snyggt klossat/bra skrivet. Jag ser fram emot fler "bakom scenen" bilder.


bileam

Snygg kajak! Som kajaknörd blir jag sugen på att bygga mig en egen...

Tektor


bileam

Citat från: Tektor skrivet 13 mars 2016 kl. 17:10
Gör det! Det finns ju alldeles för få Legokajaker! :)
Skall börja testa i LDD och se om jag kan se hur du gjort, annars hör jag av mig! Men min får nog bli i tan för att matcha min egen...

Tektor

Säg till så lägger jag upp en bild som avslöjar lite mer.

Du får gärna komma på ett snyggt roder. Jag testade en massa olika tills jag gav upp och bestämde mig för att hon tycker roder är fusk.

bileam

Citat från: Tektor skrivet 13 mars 2016 kl. 18:57
Säg till så lägger jag upp en bild som avslöjar lite mer.

Du får gärna komma på ett snyggt roder. Jag testade en massa olika tills jag gav upp och bestämde mig för att hon tycker roder är fusk.
Sympatisk människa minifig! Själv paddlar jag med skädda...😉

Tektor

Citat från: bileam skrivet 13 mars 2016 kl. 19:34
Citat från: Tektor skrivet 13 mars 2016 kl. 18:57
Säg till så lägger jag upp en bild som avslöjar lite mer.

Du får gärna komma på ett snyggt roder. Jag testade en massa olika tills jag gav upp och bestämde mig för att hon tycker roder är fusk.
Sympatisk människa minifig! Själv paddlar jag med skädda...😉

Ja, hon är lite snobbig ;)


Gideon



Joacim

Schysst och gillar att du bygger vidare på ditt tema med monsters on the block (heter dom väl?)

Tektor

Citat från: Joacim skrivet 11 april 2016 kl. 14:48
Schysst och gillar att du bygger vidare på ditt tema med monsters on the block (heter dom väl?)

Du kanske blandar ihop dem med New Kids made of Blocks? De spelade i samma genre som Backstreet Toys.  8)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.