Författare Ämne: Vad köpte du för LEGO idag?  (läst 714186 gånger)

Inloggad andreaseldh

• Betalande medlem 2018
  • *
  • Andreas Eldh
  • Antal inlägg: 4 191
SV: Vad köpte du för LEGO idag?
« Svar #6495 skrivet: 13 juli, 2018 Kl:20.01 »
Tryckfel på musen till elefantdräktstjejen, den är enögd! Mest kul tyckte jag men rapporterade ändå på lego.com för att bidra till kvalitetskontrollen (hehe och vem vet, kanske få en ersättningsfig?)

Jag har för mig att jag har läst om detta på "vanliga frågor" att du får en slumpvald figur ur samma serie, så räkna inte med en ny elefanttjej.

Utloggad Magnus den store

• Betalande medlem 2018
  • *
  • Antal inlägg: 3 466
    • Flickr: Magnus the Great
« Svar #6496 skrivet: 13 juli, 2018 Kl:20.32 »
Tryckfel på musen till elefantdräktstjejen, den är enögd! Mest kul tyckte jag men rapporterade ändå på lego.com för att bidra till kvalitetskontrollen (hehe och vem vet, kanske få en ersättningsfig?)

Jag har för mig att jag har läst om detta på "vanliga frågor" att du får en slumpvald figur ur samma serie, så räkna inte med en ny elefanttjej.

Japp, eftersom de inte lagerför reservdelar för cmf får man normalt en ny påse.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Utloggad insurrection

• Betalande medlem 2018
  • *
  • castle <3
  • Antal inlägg: 884
« Svar #6497 skrivet: 19 juli, 2018 Kl:10.05 »

Japp, eftersom de inte lagerför reservdelar för cmf får man normalt en ny påse.
Ja, det hade jag också hört sedan innan. Skulle också få en ersättningspåse på posten, trevligt även om det inte var det viktiga!