Köpa komplett låda med Minifigures serie 13

Startat av Peter, 05 December 2014 kl. 12:37

Föregående ämne - Nästa ämne

Peter

Var köpte man nya boxar med miniserie, typ de som är display i affärer med 60 påsar (är det väl)?
Tidigare var det med på shop.swebrick.se, men nu hittar jag inte nya, som väl är nr 14.
Jag hittar inget på Lego heller?

Jag tänkte få två barn att fasas in bättre i Legobygge, spara tänderna och få en minifig varje lördag istället. Förutom jag att själv kanske vill ha en och annan :-)

Jogge

MartinAberg

Farligt att köpa från webhallen har jag märkt.
Man får inte en låda där, man får 60 påsar, jag hade tur som fick ihop 1 komplett serie på håret!

Jogge

Står 60 lösa längst ner såg jag nu. Det ska man nog undvika.

spendabel

Testa gå in i BR eller tru och fråga efter en nyöppnad låda
Min BrickOwl butik.

Peter

Citat från: spendabel skrivet 05 December 2014 kl. 13:40
Testa gå in i BR eller tru och fråga efter en nyöppnad låda

Ja, det är ju billigaste stället i stan lixom. Då misstänker jag direkt att det är billigare att handla från nån lämplig säljare på Ebay.

Peter

Citat från: Jogge skrivet 05 December 2014 kl. 13:19
Vad jag vet så har väl inte 13 släppts än.

Här har du en låda 12 om du vill.
http://www.webhallen.com/se-sv/lek_och_gadgets/206742-lego-minifigurer_serie_12-71007-hel_kartong&atcl=search:result

Finns säkert billigare om du letar.

Jag får kolla numren, bara jag slipper simpson så går det nog bra med vilken serie som helst. Men det verkar inte finnas nått legonr för komplett låda?

Lews

Jag har för mig att både Hiko och Brixit haft hela lådor till salu förut.

Wineyard

Har någon sett den senaste boxen med Collectable Minifigures (Series 13) någonstans?

pazappa

Citat från: Wineyard skrivet 14 Januari 2015 kl. 14:57
Har någon sett den senaste boxen med Collectable Minifigures (Series 13) någonstans?

lego.com, men detta är fel tråd.

Wineyard

Finns inga boxar på S@h. Och jag ser inte direkt varför det här är fel tråd.

Ozp

Brixit har men för 1699

simme

Den verkar även finns på Ebay, närmast i Tyskland,
För drygt 600kr (plus 150 frakt) i USA på köp nu...

Ozp

Var hittar du dem? Jag hittar bara en komplett serie för det priset. Inte en hel box.

simme

Komplett  med låda finns t.ex. Den här i Tyskland: http://m.ebay.de/itm/321631868218?nav=SEARCH för ungefär samma pris som från usa (med frakt)