Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Öppna stadsporten

Startat av Gideon, 29 April 2014 kl. 00:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

En liten styrka ledd av Haydar Khaldoon (min "sigfig" i Lands of Roawia) tar sig in i en stad genom kloakerna för att öppna stadsportarna. Utanför har fler soldater smugit sig fram till muren och väntar på att porten ska öppnas. Förhoppningsvis innan vakterna, som tycker sig ha hört något märkligt, upptäcker dem...

Byggt för Global Challenge VII i Lands of Roawia, detta är byggen för kategorierna "vinjett" (max 8x8) och "obegränsad storlek".
Äntligen fick jag också användning för mitt korsvirkeshus som blev "bortredigerat" från min CB-borg och har stått på en hylla sen i september och väntat på att fylla ut någon MOC... :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

andreaseldh

Jag blir mållös, så vackert!

dalle

Bra jobbat. Många fina detaljer och ansiktsuttryck.
Kul att du fick användning av dit fina hus.
Denna gång funkar "kantflaggorna" bra.

Anders67

Otroligt snyggt, gillar minifigsen's miner och hur du får det att se så levande ut!
Att huset står i en annan vinkel är ju så snyggt!

Tie Fighter

Jättesnyggt korsvirkeshus!

Teabox

Väl designad MOC och snyggt hus. Tråkigt att huset fått vänta så länge med att visas upp :)

mechamike

Mycket bra klossat! Mycket fina detaljer att begrunda..
?

Jonsson

Vilket fantastiskt fint bygge, känns lite som en Pettson och Findusmålning i den bemärkelsen att man upptäcker nya detaljer hela tiden.. :)

42Hz

Från klarhet till klarhet! Snyggt!
//Harri

swestar

Riktigt stiligt hus, bra klossat helt enkelt  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Illuwatar

Tjusigt - snyggt byggt. Fina detaljer - och jag gillar att man ser fyllningen i muren... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Majkel

Riktigt snyggt! Dina byggen inspirerar mig mycket, tack för det :)

Sockerbit

Riktigt fint, gillar korsvirket!