Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Heartlake

Startat av Mizar, 14 April 2014 kl. 22:05

Föregående ämne - Nästa ämne

Mizar

Här har jag nu uppdaterat min lekvänliga Heartlake moc! Den är mycket uppskattad utav barnen och deras kompisar. Saknar tyvärr lite fler bostadshus så jag har en liten yta som ej är byggd men annars så är den i det stora hela färdig!

Anders67

Mycket fin Heartlake stad du har fått ihop!

swestar

Citat från: Anders67 skrivet 14 April 2014 kl. 22:22
Mycket fin Heartlake stad du har fått ihop!
Kan bara hålla med  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Magnusengstrom

jalex

Fantastiskt fin stad! :) Hade gärna velat se lite större och mindre suddiga bilder av den.
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

mordatre

Förstår att ungarna älskar den. Ser hur trevligt ut som helst. Och när du går i pension kan du sälja alla tiles och flytta söderut. (jäkla massa tiles alltså  :o )
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Tie Fighter

Mur många basplattor är den på?

Rikard

Riktigt härlig stad. Gillar starkt ljuset på gatorna från lyktstolparna! Tummen upp!

footos

Snyggt! Bäst att jag inte visar mina döttrar.  :)

andreaseldh

Snygga svallvågor, läckra bäckar och broar! Varför använda vägplattor när det går lika bra med tiles?

Enda felet jag kan se är hoppa-hagen på skolgården som bara blev en oformlig blaffa. Pröva med omväxlande pastellfärgade 2x2 och/eller runda 2x2 istället.

Mizar

Citat från: Tie Fighter skrivet 15 April 2014 kl. 11:11
Mur många basplattor är den på?

Måttet på hela staden är 2440x1220 mm. Nästan 3 kvm blandat med 48x48 studs och 32x32 samt en del passbitar.

:::::::

Absolut klockrent. Gillar själv att bygga saker grabben sen kan använda.
Tänker att ju mer jag involverar och inkluderar honom nu så kan vi ha detta som gemensam hobby
när han blir större (6 1/2 år nu).
Så mer vuxenmodeller får vänta lite.
Två tummar upp!

Sollan

Snyggt och lekvänligt!