Plus 150 kr för frakt
Men om man inte fått omdöme från säljaren efter en vecka att man själv gett omdöme till personen, då borde man rimligen få påminna personen utan att verka oförskämd, eller? För övrigt, den här auktionen skulle ju kunna vara ett sjukt bra klipp, om man bara orkade sortera allt sen. http://www.tradera.com/16-kilo-blandat-ego-auktion_105613070Förresten, vad betyder det när en auktion har en blå inramning när man ser den i listan?
Men om man inte fått omdöme från säljaren efter en vecka att man själv gett omdöme till personen, då borde man rimligen få påminna personen utan att verka oförskämd, eller?
HejJag ser att du vunnit två likadana lego leksaker. =)Jag har inte skickat den ännu, dem finns på lager, och dem skickas så fort jag fått alla adressuppgifter rätt. Jag har skrivit 7 dagars leverans på annonserna för att kunna hinna samla ihop alla adresser, för det kostar mig ungefär 1500 kronor att åka till lagret fram och tillbaks, och den resan vill jag gärna göra bara en gång, jag hoppas du förstår. =)Jag har rätt adress på dig, så det är bara betalning som saknas. Mejla gärna när det är klart för en snabbare hantering. Tack på förhand.Mvh,Maria
Hoj!Imorgon har det gått sju dagar från jag vann och betalade den första auktionen, alltså kommer du ha överskridit din del av avtalet.Du är helt ny på Tradera och säljer en massa butiksaktuellt nytt oöppnat LEGO till underpris.Du har ett lager på avståndet 750,- i reskostnad?Jag tycker det hela låter mer och mer skumt. Därför vill jag inte betala mer pengar i förskott, innan jag sett åtminstone några positiva omdömen från andra på Tradera eller helst första LEGO-asken jag vann i min hand.Åker du till "lagret" kan du ta med alla askar du lagt ut till försäljning även om du inte fått adress från alla än? Man kan tycka att du borde ha haft dem i din närhet redan innan du la ut dem till försäljning, eller ha någon på lagret som skickar dem till slutkund.Rättvist i fråga om risktagande borde vara att du skickar andra asken till mig och jag betalar den när båda askarna kommit mig till handa.Hoppas du förstår.Hälsar,/Tobbe