KizzEShoP presenterar sig!

Startat av KizzE, 08 April 2013 kl. 11:10

Föregående ämne - Nästa ämne

KizzE

Hallå ja!                                       (http://www.bricklink.com/store.asp?p=KizzEshop)

Startade en shop igår på BrickLink, så jag erbjuder 25% rabatt till första personen som handlar för över 100kr. (Erbjudandet på 25% gäller inte längre, kör 10% rabatt till resterande kunder veckan ut, 100kr miniorder som gäller)
(Skriv SweBrick i meddelande till mig antingen här eller när ni beställer, resterande kunder kommer bli erbjudna en rabatt på 10%)

Använder mig av posten att skicka med, oftast deras färdiga brev (B eller Gröna)
Men till mindre beställningar skickar jag i vanligt kuvert(lägger sakerna i bubbelplast/plastpåse)

Vill ni ha bilder på det ni är intresserade av så går det bra att kontakta mig så tar jag ett foto så ni ser verkliga skicket!

"My inventory total value after sale (Category Average): SEK 894.10 , så bör ju inte vara direkt svårt att hitta något för över 100kr, har lagt alla priser på medelpris eller lägre)

MVH!

Joge

Jag ser att du har listat en del Light Gray & Dark Gray. Är du säker på det inte har smugit sig in någon av de mer vanligen förekommande Light Bluish Gray eller Dark Bluish Gray bland dessa...eller kommer de kanske senare?

Bara så att det inte blir några frågetecken vid eller efter en eventuell beställning.. ;)

KizzE

Citat från: Joge skrivet 08 April 2013 kl. 16:21
Jag ser att du har listat en del Light Gray & Dark Gray. Är du säker på det inte har smugit sig in någon av de mer vanligen förekommande Light Bluish Gray eller Dark Bluish Gray bland dessa...eller kommer de kanske senare?

Bara så att det inte blir några frågetecken vid eller efter en eventuell beställning.. ;)

Hej!

Allt mitt är äldre, och vad folk har sagt så är det bara nyare bitar som heter Bluish? Eller har jag missuppfattat dom?

Skafte

Äldre än 2004 = light gray/dark gray!

KizzE

Citat från: Skafte skrivet 08 April 2013 kl. 16:50
Äldre än 2004 = light gray/dark gray!

Då ska det vara lugnt, höll på med lego på 90talet bara om jag minns rätt..

Joge

Ok, då tackar jag för det snabba svaret :)

KizzE

För dom som är intresserade postar jag bilder här nu på hur gubbarna är i skick som jag säljer (Ber om ursäkt för att jag inte är så jäätte stadig på handen) Lite damm kan förekomma!

Och för dom som orkar, har jag valt bra pris på dom? För dyrt? För billigt? (Tänk nu på att jag endast säljer inom Sverige)

Vad tycker ni om skicket på dom? Jag anser att det är väldigt bra, men alla bedömer olika!

KizzE

Bara för att det kändes bra igår med att sälja undan lite så erbjuder jag här med nu 20% rabatt till nästa person som handlar för över 100kr (Sen återgår det till 10% igen efter den personen handlat)

EDIT: Sådär, fått upp en del båtsaker nu också för den som är intresserad! Har även lite segel, men dom är rätt skitiga, lite bruna fläckar på dom, så måste se om man kan få dom rena på något sätt, något tips?

MVH

Stigge72

Citat från: KizzE skrivet 09 April 2013 kl. 10:48
EDIT: Sådär, fått upp en del båtsaker nu också för den som är intresserad! Har även lite segel, men dom är rätt skitiga, lite bruna fläckar på dom, så måste se om man kan få dom rena på något sätt, något tips?
Jag har för mig att det finns en tråd någonstans om att göra ren bitar. Kanske i "Din hjälp..."-delen. Kanske står något där, annars är det nog där du ska fråga.

shiftaltcmd

KizzE

Tack! Ibland glömmer jag helt bort den där sökfunktionen!

KizzE

Då har man skickat iväg sen andra order!

Känns ändå rätt bra att någon har handlat iallafall =)

malmen bör få sitt brev idag (Postade det rätt tidigt igår)

(Fortfarande 20% rabatt till nästa person som handlar för över 100kr)

KizzE

Jaha då vart det helg, firar vi med 20% rabatt till alla hela helgen, inget minisumma krävs!

Kom in o fynda!

http://www.bricklink.com/store.asp?p=KizzEshop

KizzE

Då kör vi 25% rabatt på minifigs fram till 00.00 ! (20% rabatt gäller på allt annat fram till 00.00)

KizzE

Bara för att jag är sjuukt glad idag (Klarade uppskrivningen på B-körkort) så erbjuder jag 30% rabatt hela dagen!

Inget minimiköp krävs!
Skriv SweBrick som kommentar!

Gäller fram till 23:59!