Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Samla minifigs 2010

Startat av Mikael Sol, 29 November 2009 kl. 14:03

Föregående ämne - Nästa ämne

Mirandir

Citat från: Record skrivet 26 Januari 2010 kl. 21:44
Vart kommer dessa vara enklast att köpa? (vart brukar man köpa)

har lite dålig koll.

Record

Så vitt jag vet kommer de att finnas i vanliga leksaksbutiker. Men det finns väl en viss risk/chans att de kommer att säljas "över disk". Det vill säga att de finns vid kassan eller något sånt.
Legobloggen: http://legobloggen.com

Nextuz

Citat från: Mirandir skrivet 27 Januari 2010 kl. 07:19
Citat från: Record skrivet 26 Januari 2010 kl. 21:44
Vart kommer dessa vara enklast att köpa? (vart brukar man köpa)

har lite dålig koll.

Record

Så vitt jag vet kommer de att finnas i vanliga leksaksbutiker. Men det finns väl en viss risk/chans att de kommer att säljas "över disk". Det vill säga att de finns vid kassan eller något sånt.

Som det lät på Lego så skulle de vara en produkt vid kassan, likt samlarkort osv...

Tobbe Arnesson

Sista två bilderna här visar kartongen med påsar: http://krisabel.ctv.ca/post/2010-LEGO-Canada-Preview-Creator_subP.aspx

Dessa kommer sannolikt stå vid kassan i butikerna.
Blogg: Robotkampen

Dreadcore

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 04 Februari 2010 kl. 10:29
Sista två bilderna här visar kartongen med påsar: http://krisabel.ctv.ca/post/2010-LEGO-Canada-Preview-Creator_subP.aspx

Dessa kommer sannolikt stå vid kassan i butikerna.

Ja, bilderna talar ju för sig själv :)

Ferdik

Påsarna ser mjuka ut. Det kanske inte behöver bli så många dubletter.. :)

Mirandir

Citat från: Ferdik skrivet 04 Februari 2010 kl. 14:31
Påsarna ser mjuka ut. Det kanske inte behöver bli så många dubletter.. :)

Det sägs skall vara hyffsat besvärligt ändå. Förmódligen är gubbarna insvepta i den poster som sägs skall följa med.
Legobloggen: http://legobloggen.com

Dennimator

Citat från: Mirandir skrivet 04 Februari 2010 kl. 20:33
Citat från: Ferdik skrivet 04 Februari 2010 kl. 14:31
Påsarna ser mjuka ut. Det kanske inte behöver bli så många dubletter.. :)

Det sägs skall vara hyffsat besvärligt ändå. Förmódligen är gubbarna insvepta i den poster som sägs skall följa med.
:-\ Sund. Men den ska nog gå att lirka bort... ;D

de Gothia


Etzel

#68
Två bilder med några av minifigsen från andra serien:



Enligt en källa på Eurobricks kommer serie 2 innehålla:
- female baywatch minifigure
- vampire
- judo fighter (with a great detail: a mini-trophy that looks like a mini-figure)
- Mexican with Sombrero
- 70s like guy with black curly hair
- witch
- Pharao
- Roman
- surfer
- guy with skis
. female singer
- weightlifter
- thief
- ringmaster
+ två till (än så länge okända)

Det finns fler bilder på 2010 års set ifall man byter ut XX mot nummer från 01 till 42 i slutet på denna länk:
http://www.spieletest.at/pics/bericht/775/legoXX.JPG  ;)

Dennimator


Etzel

Citat från: Dennimator skrivet 07 Februari 2010 kl. 14:42
Gladiator!!! :o Wow! Tack!
Jag tänkte mer 300  :D men den funkar väl till båda

Igelpiga

Kommer bli ruinerad!!!!  ;D
Igelpiga

Nextuz

Ja huvaligen... de blir då inga köp av dokm där inte.. då lär man ju ha alla sen.. :P

de Gothia

ja del två var ju verkligen inte sämre!!!  :o

kommer kännas i plånboken! :D

dinskugga

finns det några priser  på dessa än ?


sen har jag ett förslag  ;D

att när dessa släpps så fixar vi byteshandel här på swebrick !

för jag antar vi alla kommer vilja ha olika figurer så då kan man skriva här vilka man får och vad man vill byta mot  :)