Hej
Har kommit över en laddning LEGO som jag inte är intresserad av. LEGot är främst från mitten av 70-talet och verkar vara mycket tåg. Då jag själv är insnöad på 80-tal (12V) är alltså detta inte intressant för mig.
Först tänkte jag sälja det som bara som kilo, men eftersom man är lite störd började jag rota lite mer noggrant i LEGOt och hittade ganska snabt en mängd unika delar. Mha bricklink hittade jag mängder av set som fanns, och började bygga.
Jag är extremt imponerad av kvaliten på detta LEGO. Bitarna är i princip oanvända och helt repfria (har försökt ta närbilder). Många av bitarna med klistermärken finns också kvar. Kolla bara på dom stora fönstrena, helt repfria och nästa 40 år gammla. Imponerande. Alla runda små ettor har fö solida "studs" och dom kännsliga antennerna är i superbt skick
Har tagit lite bilder på det som jag byggt ihop, samt lite på tågräls och liknande och en del "ovanliga" bitar. Utöver detta finns det en hel säck till med LEGO. Som ni ser saknas det någon bit på byggnaderna, men jag tror dom finns i säcken, har inte sorterat klart allt, ville bara testa och bygga dessa fina modeller i LEGO i detta skick

Om ingen är intresserad tar jag tacksamt emot ngn form av prisuppskattning.
Mvh
/W