Hoppas ni förstår vad jag menar.
Även en brick med "undersida" åt båda hållen skulle fungera på liknande sätt. Hoppas ni förstår vad jag menar.
Själv tycker jag en plate med studs på båda sidor skulle liksom förstöra hela sporten, så jag vill inte se den.
Allra högst kommer dock en lite mer nischad önskan: jag skulle vilja ha en minifig-pilbåge utan pil i så att bågskyttar kan se normala ut.
*1x1 brick med 2 studs på sidorna, fast inte på motsatta sidor. Så att man kan använda den i hörn t.ex.
Citat från: Etzel skrivet 14 februari, 2012 Kl:20.41*1x1 brick med 2 studs på sidorna, fast inte på motsatta sidor. Så att man kan använda den i hörn t.ex.Använd en brick med studs på fem sidor i hörnet och sätt technic brick 1 x 1 intill den. Visst, du får en stud-rad utan stud utåt intill var hörn men det tror jag du klarar att bygga dig runt.
Ja, det är visserligen en illegal build, men jag brukar ju inte vara så petig med det. Tycker dock att det syns extra tydligt i just det fallet att technic- och system-bitar inte passar perfekt.
Använd en brick med studs på fem sidor i hörnet och sätt technic brick 1 x 1 intill den. Visst, du får en stud-rad utan stud utåt intill var hörn men det tror jag du klarar att bygga dig runt.