Sammanfattning per 21:09
14.38 - 1. [micke] - 1 Fire Brigade - Ej respons efter mitt prisförslag - Vill ha telefonnummer
15.58 - 2. [Duchessa] - 1 Fire Brigade - Ej respons efter mitt prisförslag - Vill ha telefonnummer
19.52 - 3. [Softilog] - 2 Fire Brigade - Allt klart (Kompletteringsbeställning av en extra FB inkom efter att #4 hade PM:at, kund 4 har förtur om det inte finns tillräckligt många.
[20.36] 4. [Tommy_la] - 1 Fire Brigade - Allt klart.
-Haha, fan vad kul att få se kassörskans min när jag släntrar in och rensar upp! Är det något annat som jag ska kolla upp när jag säkrat FB åt alla som ska ha? Typ nåt set som jag ska kolla pris på och ringa upp?
Om det är någon som är osäker på om man kan lita på mig så har jag tyvärr inga kredenser att ge. Jag tänkte att när väl jag har huset fullt av Fire Brigade så fotar jag med en handskriven lapp med era namn på lådorna så ni får se att allt är ok.
Jag svarar också med med telefonnummer när ni PM:ar beställning så ni har möjlighet att ringa och kolla så det stämmer. Sen om ni blir lurade kan ni ringa och be mig fara åt helvete

/Magnus