klossbutiken.se presenterar sig

Startat av klossbutiken.se, 08 Oktober 2011 kl. 16:51

Föregående ämne - Nästa ämne

klossbutiken.se

Hej!

Vi vill med detta inlägg göra er uppmärksamma på att vi nu har öppnat upp portarna till Sveriges största butik på nätet för Lego produkter.

www.klossbutiken.se

Vår affärsidé är att tillhandahålla det största Lego sortimentet på nätet för svenska kunder!

Därför är vårat fokus helt på stort sortiment framför pris. Men vi kan lova att vi kommer ha kampanjer där ni kommer att göra riktiga klipp. Ett tips nu är att titta in hos oss och bl.a. se priset på 7958, 8110, 10216, 2507, 7553, 8014, 8083, 3677 & 7965. Det finns fler artiklar än dom såklart.

Hälsningar

www.klossbutiken.se
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

Barbaroux

Välkommen hit!

Ni har verkligen ett grymt sortiment.

Kwagge

1400 kr för det nya röda tåget ;D

Vill beställa...

Pekblom

Imponerande utbud. Kul med butiker som har cc på hyllan. Det finns säkert någon som vill betala en hel del för det.
Priserna under erbjudanden ser ju också intressant ut. Jag har dreglat efter en sådan ett tag och 1300 plus frakt känns helt okej.

Carl T

Citat från: Kwagge skrivet 08 Oktober 2011 kl. 17:11
1400 kr för det nya röda tåget ;D

Vill beställa...

Samma här. Tror bara att jag borde avstå. Saknar redan ledig golvyta att bygga upp allt spår på, och jag har upptäckt att det är svårt att styra mer än 2-3 tåg i taget, särskilt om man inte har orkat fixa fjärrstyrning till växlarna...
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

Superkalle

Gött att se att butiken äntligen öppnat. Lycka till  :)

Riktigt smaskigt utbud har ni också.

Liten observation: det går inte att enkelt se hur många som finns i lager av en viss vara. Man måste testa med att lägga olika antal i kassan.

shiftaltcmd

Lagt en beställning.
Instämmer med superkalle en vara var slut men det fick jag inte reda åå förrän det var dags att slutföra ordern.

cesaer

ni som köpt från klossbutiken, allt gått bra ?

cecilia67

Citat från: cesaer skrivet 11 Oktober 2011 kl. 17:33
ni som köpt från klossbutiken, allt gått bra ?

Hej!

Beställde och i lördagskväll och valde betalning via faktura eftersom det var en ny butik. Måndag förmiddag kom mail att paketet var skickat (dock utan kollinr) och jag hämtade ut det igår.

Paketet var väl förpackat i en kartong med Legos logga och tejpat med Klossbutikentejp så det gick inte att smyga förbi kassörskan utan en diskussion om Lego och att det var billigare på Ullared (hon skulle dit och shoppa julklappar åt syskonbarn).

Inuti fanns där: Unimogen (med ett lager bubbelplast runt sig), julkalendern, en legokatalog samt en bonus - en (samma som i Kalle Anka - undrar hur många barn som inte fick tag på det numret av Kalle).

Slutsats, jag är nöjd med mitt köp och kommer att hålla ett öga på hemsidan för ev fler köp. Ett nytt alternativ till Legos egen shop, frakten är ju mycket billigare och priserna verkar vara samma eller lägre. Gillar dessutom utbudet, har även sånt som är svårt att hitta i lokala butiken (som dessutom oftast har riktpriserna).

/Cecilia

Anders Nolberger

Jag beställde båda årets adventskalendrar, också med faktura. De kom i går och var väl paketerade. Jag fick också en liten present med Jack Sparrows.

Enda lilla anmärkningen är att de satt små klisterlappar på kartongerna i. Kanske inte helt optimalt för de som vill spara seten misb. Men jag som skall öppna mina set bryr mig inte så mycket.

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

lassebaja

Jag beställde en 8110 för 1299, en 7948 för 199 och ett gammalt cityset (7242) för 69 på lördagskvällen. Redan på söndag fick jag besked om att 7242 inte fanns i lager och att de därför skulle återbetala de 69kr jag betalt för den. I tillägg skulle jag få julkalendern gratis plus gratis frakt som kompensation. Mycket riktigt, 317 kr (199+69+49) har återbetalats till mitt konto och jag har även fått en rabattkod för gratis frakt nästa gång. Nästan så generöst att man blir lite misstänksam. Men idag kom paketet med 8110, 7948 och i tillägg hade de lagt med en katalog, en 30133 (Jack Sparrow) och en 30061 Attack Wagon. Jag kan inte annat än att rekommendera Klossbutiken å det varmaste. Jag kommer definitivt att utnyttja dem många fler gånger!

klossbutiken.se

Hej alla swebrick:are!

Vi har läst era inlägg med frågor och kommentarer och tänkte återkoppla på dom här.

@Barbaroux: Tack för det!

@Kwagge: Det finns några kvar...  ;)

@Pekblom: Kul att du gillar utbudet. Välkommen in igen!

@CarlT: Varför avstå?  ;D

@Superkalle: Tack! Bra synpunkt gällande saldo per artikel. Antar att det är intressant då det framförallt gäller lösa
delar, minifigurer och mindre artiklar? Vi ska se över våra upplägg i shopen.

@shiftaltcmd: Tack för beställningen! Vi ska titta på saldofrågan. Intressant att höra vilken artikel det rörde sig om.
PM:a gärna eller svara här. Någon annan måste då ha snuvat dig precis på sekunden. Märkligt faktiskt. Det måste vi kontrollera.

@cesaer: Hoppas du fått svar nu?  ;)

@cecilia67: Tack för din fina ord om oss! Välkommen tillbaka!

@AndersNolberger: Tack för omdömet. Då det gäller det klistermärke med vår logo på som vi oftast sätter på de lite
större kartongerna så är den framtagen för att INTE ge några märken och att den är SUPERENKEL att pilla bort. Knappt
något "klister" alls. Så ni behöver inte vara oroliga. Vi använder de bara för att ha en tydlig avsändare.

@Ras74: Tack för det!

@lassebaja: Tack för ditt fina omdöme trots att vi klantat oss med lagersaldot på en av produkterna. Men har man gjort
bort sig så ska man också kompenseras utifrån vad man själv skulle förvänta sig av ett liknande fall tycker vi. Produkten vi
missat var en unik och svår-att-få-tag-på produkt.

Vi vill också passa på att förtydliga att vi har som affärsidé att tillhandahålla det största Lego sortimentet på nätet för
svenska kunder. Alltså fokus på sortiment före pris. Vi kör både korta och långa kampanjer med fokusvaror med kanonpriser
hela tiden trots det ändå. Vi kommer också att inom de närmaste två veckorna att fylla på sortimentet med över 200 nya unika
produkter innehållande bl.a. Knights Kingdom, Star Wars, Agents, City, Aqua Raiders, Vikings, Exoforce, Technic, Bionicle, fler
minifigurer, lösa delar och coola Lego prylar. Vi har bara börjat...

Sedan vill vi tacka alla er som blivit kunder hos oss och gett oss en fantastisk start på detta projekt!

Om vi får så vill vi gärna återkomma med unika erbjudanden till aktiva medlemmar på swebrick genom denna tråd. Moderatorerna
får gärna ge sitt godkännande först såklart. Kampanjer genom PM-skick där man kan verifiera att man är medlem och få unika
erbjudanden.

På återhörande.

www.klossbutiken.se
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

Anna

Det fungerade bara bra här också, beställde julkalendrarna och fick lite goodies med, tackar.

/Anna

shiftaltcmd

Funkade bra. Grejerna kom idag med en 30131 som extra bonus.
Fakturan kom med epost.

Det jag försökte beställa men som var slut när jag skulle avsluta i kassan var några extra svampar.