Men titta, det är ju kabinettsektreterare Sandström vi har fångat på den första bilden på väg ut genom dörren! Inte har väl han varit uppe hos.... Nä, han måste nog ha haft nåt slags möte med Conny Kvist.
Man får hoppas att Conny i sin roll som vikarierande polis haft ett allvarligt samtal med kabinettsektreteraren. Det antyds ju uppenbarligen att han behöver det.
Citat från: bj-brick skrivet 18 januari, 2012 Kl:23.26Man får hoppas att Conny i sin roll som vikarierande polis haft ett allvarligt samtal med kabinettsektreteraren. Det antyds ju uppenbarligen att han behöver det.Eller så är det så att Conny håller en vakande hand över Josefin (mot en smärre ersättning förstås) och förvissar sig att Kabinettssekreteraren ser till att det inte saknas medel till inköp av "brandmaterial" Kul bygge och kul läsning.. Jag funderar på om jag skulle skicka några av mina minfigs på semester till din stad
Trevlig stad! Kul med annat än dessa köpta modulars man så ofta ser. Jag noterar även att lite beige jugend-design har hittat in i staden.
Jag bara älskar dina historier Tommy_La!!! Men vilka fina bensinpumpar!!!Men ifrån vilket set kommer dom i från???Å,just det med tanke på dom höga bensinkostnaderna undrar jag lite hur många som bor i staden Längtar redan efter nästa bygge i staden!!