Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

ManGioBricks på BL

Startat av Myko, 22 Mars 2011 kl. 10:32

Föregående ämne - Nästa ämne

Myko

ManGioBricks har fri frakt på order över 70 euro nu. Vet inte hur länge det kommer vara så.

Skrytsson

Citat från: Myko skrivet 22 Mars 2011 kl. 10:32
ManGioBricks har fri frakt på order över 70 euro nu. Vet inte hur länge det kommer vara så.

Nja. ManGioBricks har fri frakt på order bestående av bitar på ett värde av minst 70 EUR. Det gäller vid köp av set också, så länge värdet på bitarna uppnår 70 EUR.

Om det är någon som tänker köpa bitar för 70 EUR så hänger jag gärna på och tar ett Grand Emporium  :)

Är man flera som beställer skulle man kunna dela upp bitkostnadskravet...

Sirre

Jag har varit sugen på att beställa en del bitar därifrån ganska länge nu, men över 70 EUR kommer jag nog inte över, inte ensam iallafall. :(

Tobbe Arnesson

Jag har handlat flera gånger från dem, trevlig butik!
Blogg: Robotkampen

Skrytsson

Citat från: Sirre skrivet 22 Mars 2011 kl. 13:57
Jag har varit sugen på att beställa en del bitar därifrån ganska länge nu, men över 70 EUR kommer jag nog inte över, inte ensam iallafall. :(

Jag suktar på en del bitar själv. Typ 15-25 EUR.

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 22 Mars 2011 kl. 14:05
Jag har handlat flera gånger från dem, trevlig butik!

Ja, de är väldigt schyssta. Jag har handlat hos dem två gånger. Inga extra avgifter, bara den reella fraktkostnaden. Och snabb leverans.

robban

Jag skulle nog också kunna plocka på mig lite bitar för ett par hundringar..
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Skrytsson

Bra priser på ManGioBricks:

10211 Grand Emporium ~1170 kr
10214 Tower Bridge ~ 1660 kr
10199 Winter Toy Shop ~510 kr
10194 Emerald Night ~ 850 kr

Med gratis frakt är priserna för Grand Emporium och Tower Bridge nästan fantastiska.

Goldmember

Jag skulle också vara intresserad av ett grand emporium och en emarald night, kanske även winter toy shop..Skrytsson styr upp detta nu!  ;D

/Goldmember

micke

Intresse finns för ett grand emporium
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Skafte

Men jösses, sluta tipsa om sånt här, jag kommer ju förbruka hela årets LEGObudget innan första kvartalet är slut! Skulle inte ha några problem att plocka ihop bitar jag vill ha för mer än 70 eurosar plus en del set. Tror jag lägger ner iden helt, måste ha kvar till mat...

(Skall kanske fri frakt från ManGioBricks-diskussionen få en egen tråd?)

NielsG

Citat från: Skafte skrivet 23 Mars 2011 kl. 10:19
Men jösses, sluta tipsa om sånt här, jag kommer ju förbruka hela årets LEGObudget innan första kvartalet är slut! Skulle inte ha några problem att plocka ihop bitar jag vill ha för mer än 70 eurosar plus en del set. Tror jag lägger ner iden helt, måste ha kvar till mat...

(Skall kanske fri frakt från ManGioBricks-diskussionen få en egen tråd?)

Håller helt med... En Grand Emp til den pris er jo næsten lika billigt som S@H via USA (stakkals Studbringer :) ) - få holla koll, så man hinnar med innan han tar slut...
Pga. denne, kom jeg til at ligge 4 bestillinger på BL igår, så jeg snart kan börja bygga ihop min CC (sakner dock lite bitar fortf)..  (ligger op resc. av sælgerne, så fort. jeg har fået hjem mine bestillinger)

Selander

Citat från: Skrytsson skrivet 22 Mars 2011 kl. 18:09
Bra priser på ManGioBricks:

10211 Grand Emporium ~1170 kr
10214 Tower Bridge ~ 1660 kr
10199 Winter Toy Shop ~510 kr
10194 Emerald Night ~ 850 kr

Med gratis frakt är priserna för Grand Emporium och Tower Bridge nästan fantastiska.
Hmmm kan tänka mig en GE. Någon vinst med sambeställning eller?

Myko

Jag tycker det känns lite oschysst att beställa bitar för 700 kronor som får plats i ett litet paket, och sen lägga till jättestora set för tusentals kronor. Men de har ju onekligen skrivit att det är tillåtet...

Selander

Verkade inte vara någon vinst med sambeställning, så nu beställde jag själv 1 x Grand Emporium.
Hoppas nu det funkar som det ska.....
Antar på rekommendationen att ManGioBricks är justa, jag har aldrig handlat där förut nämligen.....

Hmmm...nu läste jag lite noggrannare det Sirre skrev.... kanske det inte är fri frakt....ajajaj har jag gjort bort mig tro...???

Skrytsson

Citat från: Myko skrivet 23 Mars 2011 kl. 11:23
Jag tycker det känns lite oschysst att beställa bitar för 700 kronor som får plats i ett litet paket, och sen lägga till jättestora set för tusentals kronor. Men de har ju onekligen skrivit att det är tillåtet...

De är en Bricklinks största butiker och tjänar förmodligen stora belopp varje månad. Att nyttja ett erbjudande de har tycker inte jag kan ses som oschysst.  :)

Citat från: Selander skrivet 23 Mars 2011 kl. 12:28
Hmmm...nu läste jag lite noggrannare det Sirre skrev.... kanske det inte är fri frakt....ajajaj har jag gjort bort mig tro...???

Erbjudandet är att man som köpare får fri frakt för en order som innehåller bitar om ett värde av minst 70 EUR. Tanken är då att gemensamt samla ihop bitar för minst 70 EUR för att få fri frakt på de tunga dyra seten  ;)