Forum > Off topic

Vad gjorde du idag... eventuellt gör just nu

(1/432) > >>

Ras 74:
En användbar topic om man behöver skriva av sig lite.

Berätta om du gjort något roligt, något som gjorde dig förbannad- ledsen- glad, ja vad som helst.
Skriv av dig kort och gott.

Ras 74:
Jag kan börja *himlar med ögonen*

Just nu sitter jag och väntar på att en kompis skall hämta upp mig för en utekväll på stan.
Dricker rödvin och lyssnar på gammal synth och känner att livet är jäkligt gôtt!

Mirandir:
Efter att ha browsat så mycket lego-gallerier med suddiga bilder, mörka bilder, WIPs, officiella set, LDD-skapelser, bionicle/hero factory och/eller usla till halvbra mocs att jag blivit smått illamående kände jag att jag behövde rast vila och kollade på film istället. Nämligen: Titanic II.

Ja, du läste rätt. Det finns en tvåa. Och om du tycker att den ser usel ut på trailern så är det ingenting i jämförelse med hur fantastiskt episkt usel som filmen faktiskt är. För den som sett Mega Piranha eller Mega Shark VS. Giant Octopus kan jag säga att Titanic II håller samma kvalitetsstandard...

Nextuz:

--- Citat från: Mirandir skrivet 04 mars, 2011  Kl:19.29 ---Efter att ha browsat så mycket lego-gallerier med suddiga bilder, mörka bilder, WIPs, officiella set, LDD-skapelser, bionicle/hero factory och/eller usla till halvbra mocs att jag blivit smått illamående kände jag att jag behövde rast vila och kollade på film istället. Nämligen: Titanic II.

Ja, du läste rätt. Det finns en tvåa. Och om du tycker att den ser usel ut på trailern så är det ingenting i jämförelse med hur fantastiskt episkt usel som filmen faktiskt är. För den som sett Mega Piranha eller Mega Shark VS. Giant Octopus kan jag säga att Titanic II håller samma kvalitetsstandard...

--- Slut citat ---

Hur tänkte dom där?
En tvåa på föregående filmen eller helt enkelt titeln på en film för ett andra skepp? =)

Jag tala med ett stycke Ras idag... då vart jag glad... =)
Nu har jag nyss vaknat efter en eftermiddagsvila på 4a timmar :P suck

Ras 74:
Man blir alltid glad av att tala med den killen ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion