Forum > Var kan man köpa LEGO

Studbringers S@H

<< < (51/63) > >>

studbringer:
Bilder som utlovat... inga mer hemligheter :) bilder talar ju alltid sitt tydliga språk så låter dom tala för sig själva :P

9396 - Helikopter

9398 - 4x4

Bonus bilder... OBS! Ny mottagare, märk att det står V2 på den :P undrar dock vad skillnaden är ?!

Nya Servomotorn... mumsfillibaba :D

Till slut den nya L motorn, samma varvtal som M motorn men tydligen 50% mer kraft  8)

Håll tillgodo och behöver du någon av dom så e det bara att PM:a ;)
/Studbringer

Carl T:
Tobbe gav oss en tillsägelse när vi skräpade ner i en annan tråd så för att fortsätta diskussionen därifrån här:

Hur är det med pris och tillgänglighet på spöket, 30201?

tokumei:

--- Citat från: Carl T skrivet 06 juli, 2012  Kl:11.04 ---Tobbe gav oss en tillsägelse när vi skräpade ner i en annan tråd så för att fortsätta diskussionen därifrån här:

Hur är det med pris och tillgänglighet på spöket, 30201?

--- Slut citat ---
Även jag är intresserad!  :)

studbringer:

Ja ni fattar grejjen, Studbringer har en hel del här nu till sina kära med(swe)brickare... ;) PM:a mig vad ni behöver (1, 2, 3... 9st mystery = oöppnade eller öppnade ?!, komplett serie 9st eller kanske 2 hela serier...? ja vad ni nu kan tänkas behöva) :P

Väljer du mystery så kan det bli dubletter då jag inte klämmer... väljer du en hel serie så kläms det och kikas på "duttar" så du får alla 9 olika så klart :)

Jag är ingen mästerklämmare men börjar få in tekniken nu efter att ha klämt mig fram på en hel del påsar :D jag verifierar dessutom med "dutt" karta så det ska nog gå bra... hehe

eder
/Ringbudster

Skafte:
...och priset?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion