Forum > Var kan man köpa LEGO
LEGO-tips på europeiska Amazon
Aqualize:
--- Citat från: Superkalle skrivet 20 augusti, 2012 Kl:15.23 ---En riktigt intressant funktion från Brickset: http://www.brickset.com/news/article/?ID=3994
--- Slut citat ---
Yay sådär tack!! Nu gjorde du mig €267,07 euro fattigare (2 197,82 kr) som gick till amazon.de. Och jag besparade mig nog 397,18 kr (inkl frakt räknat) mot att beställa i Sverige... ;)
Edit: Fick in kostnaden så uppdaterade uträkningen lite.
Kwagge:
--- Citat från: Superkalle skrivet 20 augusti, 2012 Kl:15.23 ---En riktigt intressant funktion från Brickset: http://www.brickset.com/news/article/?ID=3994
--- Slut citat ---
;D
Tommy_la:
--- Citat från: lindyhep skrivet 19 augusti, 2012 Kl:22.10 ---Översättningsfunktionen som dyker upp i Chrome har hjälpt mig igenom både spanska, franska och italienska amazon. Har du bara koll på att den ligger på 88 euro ung. från början och att inget mer ligger i varukorgen så är det i princip bara att klicka sig vidare och på slutet kolla att det står 105 euro ung.
--- Slut citat ---
Själv vet jag inte riktigt vad det är ni vill läsa. Det står ju ändå alltid samma saker på dom där sidorna och inget av det är spännande läsning. =)
mordatre:
Amazon UK har rejält sänkta priser på en del set nu. Kan vara värt att kika in. Köpte själv Fangpyre truck och Droid escape för ca:400:- tillsammans.
Aqualize:
--- Citat från: mordatre skrivet 23 augusti, 2012 Kl:12.00 ---Amazon UK har rejält sänkta priser på en del set nu. Kan vara värt att kika in. Köpte själv Fangpyre truck och Droid escape för ca:400:- tillsammans.
--- Slut citat ---
Ja det verkar bra nu. Jag kanske borde försöka peta ihop ett program (webbsida, uschamig) dels som utnyttjar bricklinks funktion för att se hur mycket man besparar sig jämfört med rekommenderadepriset (RRP). Och hur många kronor det ligger under billigaste på prisjakt.
4440 Forest Police Station 799.00 Kr 366.71 Kr (amazon.co.uk)
Prisjakt ca 550 förutom conrad på 509 kr. Låter som en bra deal? Men bara 3.5/5.0 i betyg på brickset (dock bara 2 recensioner).
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion