Halloween - byggtävling med lottade priset

Startat av CopMike, 30 Oktober 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

?

Tobbe Arnesson

Får jag ställa upp med min The Shining-scen från vinjettgissningen?

Tror inte jag hinner bygga något till den här tävlingen så jag byggde scenen med tanke på båda trådarna. Hinner jag bygga något specifikt för denna lägger jag in det istället, tycker CopMike att det här bygget redan är förbrukat så får han diska mig. :)

Blogg: Robotkampen

Eva

Här kommer mitt bidrag.

Pekblom

Jag vill också vara med..

Etzel

sweMezza

Just nu är jag påverkad av vignette-byggande från gissa film-tråden, 8x8 är ett smidigt format.

Så här kommer mitt bidrag. Slänger in ett par bilder ur olika vinklar.

PS. Det här har inte varit ett bidrag till gissa film och kommer inte heller att bli det. DS.

Ferdik

Citat från: sweMezza skrivet 07 November 2010 kl. 14:32
Just nu är jag påverkad av vignette-byggande från gissa film-tråden, 8x8 är ett smidigt format.

Så här kommer mitt bidrag. Slänger in ett par bilder ur olika vinklar.

PS. Det här har inte varit ett bidrag till gissa film och kommer inte heller att bli det. DS.

Ok, jag gissar på Shrek. 2:an givetvis!

Skrytsson

Återigen ute i absolut sista stund. Denna gång är det min flickvän som har stått för det kreativa skapandet. Ibland bör man avstå från att trick-or-treat-knacka!  :D

shutter

CopMike

Och så är tävlingen stängd (jag vet att det är ett dygn försent men ....).

Wow vilka coola bidrag - snyggt jobbat allihopa!!!! Imorgon kommer de lyckliga lottade vinnarna att meddelas här ;-)!

Micke

Teabox

@shutter: Kul med ett bidrag som avspeglar en mer "svensk halloween" :)

mechamike

Instämmer,kul med någon som uppskattar det fina med allahelgona, stillheten tystanden vördnaden för de som gått bort..  Nästa unge som bankar på dörren och skriker "bus eller godis" ska få höra "stick eller stryk"  >:(
?

Tobbe Arnesson

Lugna dig mechamike, de är nog inte ute efter dina klossar trots allt.  ;)
Blogg: Robotkampen

mechamike

Jag har fyllt 40, Nu är det min tur att vara bitter, bära gubbkeps, skrika åt barn som pallar äpplen och berätta för alla hur otroligt mycket bättre det var förr och hur bortskämda och ouppfostrade ungar är idag. Tänker du ta det ifrån mig Tobbe? I flera  år har jag väntat på att få kunna deklarera att  nymodigheter som Halloween och dokusåpor borde bannlysas. ;D
?