Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Iron Man's Hall of Armor

Startat av MBL Designs, 22 augusti 2016 kl. 01:25

Föregående ämne - Nästa ämne

MBL Designs

Till och börja med,
Hejsan detta är mitt första inlägg på forumet! :D

Denna model är baserad på displayen som Marvel Comics karaktären,Tony Stark har för sina Iron man dräkter!
Den kan man hitta i alla Iron man filmer som har kommit ut. Jag tänkte vilket bättre sätt kan man visa upp sin Iron Man figur samling än att bygga en Hall of Armor åt dem.

Låt mig veta vad ni tycker! ;)

jemakrol

Snyggt!! Som display av dräkter helt awesome!

Det skulle inte skada med lite mer "runt om", utan att för den skull bygga hela hans labb. Mest för att det är så snyggt alla redan, varför inte mer, tänker jag.

MBL Designs

Tack så mycket! :D Så roligt att du nämner det!
Jag håller just nu på att bygga resten av hans lab i LDD, har också uppdaterat modellen. Så varje figur har nu en Power Functions lampa ovanför sig!

jemakrol

Kuuul! :) Tror det blir helt fantastiskt bra, imponerad av det du gjort hittills. Med rätt små medel har du verkligen fångat rätt känsla!

MBL Designs

#4
Tack så mycket Jemakrol! :D


MBL Designs

#6
Tack så mycket Ashman! :D

o0ger

Välkommen till Swebrick MBL! ;)

Det var ett fint bygge. Bra foto också tycker jag, bra skärpa och ljus, tydliga färger.

Nu ser vi fram emot fler MOCs!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

MBL Designs

Tack så mycket o0ger! :D Kommer troligen lägga upp fler MOCs under veckans gång!

Zilmrud

//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

swestar

Citat från: o0ger skrivet 22 augusti 2016 kl. 12:00
Välkommen till Swebrick MBL! ;)

Det var ett fint bygge. Bra foto också tycker jag, bra skärpa och ljus, tydliga färger.

Nu ser vi fram emot fler MOCs!
+1  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

MBL Designs

Tack så mycket Zilmrud och Swestar! :D

byStfn

Grymt bra förstainlägg MBL! Välkommen hit på riktigt nu ;)

MBL Designs

Tack så mycket Stefan! Känns bra att vara här på riktigt nu! ;)


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.