Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hard work

Startat av Odidoma, 24 januari 2017 kl. 17:50

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Här kommer ett bygge om ett gäng fångarbetare. Oklart om den här kameran är bättre än den andra men det blir inget rosa skimmer över bilderna iaf.








stej123

Snyggt. Får känslan av att dom gräver i riktigt skitig mark med tanke på ansiktsskydden. Vad är det för projekt fångarna fått sätta spaden i?

o0ger

Riktigt snyggt! Tycker du har skapat en skön stämning i bilden och karaktärerna känns levande. Jag gillar de här senaste bildserierna på fångarna. Kommer det mer?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Sockerbit

Snyggt bygge! Många bra detaljer och genomtänkta minifigs. Jag vill också se mer!

Zilmrud

Riktigt häftigt! Du verkar ha kommit in i ett riktigt byggflow! Riktigt snygga kreationer!

Du har fångat den där känslan som man ser i mång amerikanska filmer =) När jag ser denna och dina andra (t.ex. The Family) så får jag denna låten på huvudet:

//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Gideon

Snygg effekt med dk orange i hålet och i högen :)

Odidoma

Tack! Jag känns som att jag är inne i ett byggflow, härligt! Lite oklart vad dem håller på med men ett dike var tanken från början men det ser inte så ut riktigt så vi kör på ett hål i all sin enkelhet. Jag har iaf en idé tillang fångarna men det dröjer nog ett tag i väntan på BL-ordrar som ska landa först, kanske kommer en "the family" mellan.

drdoddo

Älskar den där gropen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.