Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hoth display 2

Startat av robban, 04 september 2010 kl. 07:01

Föregående ämne - Nästa ämne

robban

Postar här en rapport från Leklådan där Karlskoga LEGO starwars festival 2010 som ägde rum nu i torsdags, en lyckad tillstälning med bygging, mingel samt Buzz utdelning. Själv stälde jag ut ett samarbete med Fredrik på LEGO ett Hoht diorama.. samarbetet har gått ut på att jag bygger och han degar  ;D


Tyvärr så fick jag ta bilderna genom en glasruta och till råge på allt så lyste solen men lite ser man..

Ser redan fram emot nästa gång..
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

robban

mer bilder..
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Teabox

Snyggt, mycket snyggt. Stort med många fina detaljer. :)

freddan

Mäktigt bygge  :) väldigt imponerande
//Freddan
Det är aldrig försent att ge upp.

AndersI

Superbygge! Det ser ut precis som LEGO:s egna dioramor, fast större (och roligare).

Sirre

Jösses, vilket diorama!

Otroligt snyggt och detaljerat! Gillar alla "easter eggs" (på svenska?) du har lagt in också. :D

Det där kommer helt klart locka allas ögon om du tar med det till utställningen i november. ;)

Etzel

Så j-vla bra! Älskar alla kul detaljer och själva storleken på det är mycket imponerande!  :D

Ta och släng upp en post på Eurobricks också, jag är säker på att många kommer gilla det  ;)
(fast då måste du lägga upp bilderna på brickself först eller länka till dem härifrån.)

mechamike

Mycket imponerade... Snygg vit "trupp transport" (den med "motorhuvar" som sidor..)
?

bjorn a

/bjorn a

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.