Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hjälp med Transport.

Startat av Pekblom, 01 augusti 2012 kl. 22:19

Föregående ämne - Nästa ämne

Pekblom

Föreslår en ny tråd där man kan fråga om hjälp med transport av LEGO kors och tvärs.

Jag har till exempel något på Gottland som jag behöver hjälp med att få till fastlandet, helst Stockholm.
Halva Stockholm är ju på Gottland och någon av dessa borde vara en SweBrickare?

WordArtist


Barbaroux

Hittade en gammal tråd som jag väcker till liv. Jag har lite lego som skulle behöva komma till oscarswe i Göteborg och samtidigt har han lite lego som skulle behöva komma till Västervik. Finns det någon som ska ut och resa över julhelgen och kan tänka sig att hjälpa till med transport. Jag har möjlighet att leverera till Linköping vilket kanske kan underlätta logistiken.

oscarswe


Gideon

Bra initiativ!
Skadar ju inte att fråga först i denna tråd några dagar innan man skickar nåt med dyr frakt :)

Ras 74

Finns det önskemål om att vi skall pinna denna?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Gideon


Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skafte

Bra där!

Pekbloms Unimog står fortfarande hos mig på Gotland. Och en Darth Maul, som börjar bli otålig. Tror att han snart bygger ihop den och kör över själv.

Stigge72

Citat från: Skafte skrivet 19 december 2012 kl. 14:21
Bra där!

Pekbloms Unimog står fortfarande hos mig på Gotland. Och en Darth Maul, som börjar bli otålig. Tror att han snart bygger ihop den och kör över själv.
Det skulle jag vilja se... :D


AndersI

Eskilstuna (AndersI) - Karlstad (Larry Lars), ett båtskrov.

mechamike

Jag har en flygplats i Linköping (Linghem) som ska till Supermario Borlänge, men funkar även om den kan gå till Stockholm..
?

Ras 74

Citat från: mechamike skrivet 02 februari 2013 kl. 20:07Jag har en flygplats i Linköping (Linghem) som ska till Supermario Borlänge, men funkar även om den kan gå till Stockholm..

Den tar jag!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

cesaer

Hej, jag kör 1-2gånger i månaden oslo-malmö tor. Kan hjälpa med transport längs motorvägen upp o ner om ngn behöver hjälp!.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.