AFOL vs AFOL 2014 - Plast from the past. VINNARE!

Startat av Skafte, 06 september 2014 kl. 18:34

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Det var verkligen jättekul att så många var med och tävlade! Och så lämpligt att det blev just 16 bidrag. Tack till er alla som tog er tid och ansträngde er!

Grattis till Etzel! Du fick vinna i år istället ;) Ska bli kul att se vad du hittar på nästa år.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Limpfittz

Grattis alla! Och tack alla som röstade fram mig till en andraplacering i alla fall! Det var spännande i finalen!
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

Magnus den store

Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

SvanteOlof

Mycket bra. Redan vid semifinalen blev det näst intill omöjligt att favorisera och rösta. Alla gjorde så bra ifrån sig. Jag blev ifs forummedlem först vis semifinalen.
ordvits: studsmatta = 4186


Svartkrut

#20
Grattis Etzel och grattis Muede! Era byggen var två av mina favoriter. Fast det fanns många coola bidrag. Tack o0ger och Skafte för en jättekul tävling! Innan jag väl kom igång med mitt bidrag till tävlingen så ägnade jag ett par veckor åt en härlig nostalgitripp genom att titta igenom ett antal 80-talsfilmfavoriter på VHS. :D

Peter S

Stort grattis till alla vinnare. Extra kul att min favorit vann! Jag rekommenderar alla att vara med nästa år! Roligt med temabygge och spännande med tävlingsmomentet. Åtminstone i åttondelsfinalen som aldrig ville ta slut!

marpe

Grattis Etzel. 

Djärvt och underbart. :) Ett bygge utanför klossen.  ;)

Bra kämpat alla.  :)

ByggareDan

Får också gratulera vinnarna, men även dom andra deltagarna för att det blev en trevlig tävling med flera finfina bidrag.
Får även gratulera till omnämnandet på TBB.

/ByggareDan

dalle

Grattis igen Etzel för omnämnandet i TBB. Sen var det extra kul att TBB länkade till resultatsidan också.

Teabox

Grattis Etzel och kul att Swebrick fick vara med i TBB omnämnandet.

Grattis till de andra vinnarna också :)

Sollan

Grattis Etzel! Snyggt och roligt bygge!

Bra jobbat alla deltagare!

Superkalle

Grattis Etzel, och alla andra.

Vilken absolut toppenkvalitet det är på alla dessa byggen. Ruskigt bra.

Tunguska

Stort grattis till de båda välförtjänta vinnarna och tack så mycket för hedersomnämnandet!

Mina LEGO-byggen på flickr.

Roger Brickjet

Citat från: Superkalle skrivet 08 september 2014 kl. 15:43
Grattis Etzel, och alla andra.

Vilken absolut toppenkvalitet det är på alla dessa byggen. Ruskigt bra.
I brist på bättre ord +1:ar jag ovanstående :)
Grattis och bra jobbat alla!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.