Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Ture Sventon

Startat av Emma, 30 juli 2017 kl. 13:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Emma

En flygande matta som Ture Sventon köpt av den osedvanligt trevlige herr Omar. Med på mattan är denna gång Lisa som spanar ut över landskapet och Lars som tjuvlånat pistolen ur temmelburken.

"Använd bara pitolerna i nödfall".

Kylskåpet Nordpoolen är en trogen följeslagare på Sventons resor, där förvaras alla semlor som han äter.

"Temlor från Rotas konditori" givetvis, eftersom det är det enda konditoriet som säljer fyllda semlor året om.


IMG_4771 by emma farm, on Flickr

Nybohov Creation Ltd.

Stiligt!

Jag har ingen närmare relation till Ture, men det ser trovärdigt ut.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Nickexs

Snyggt!
Skall du bygga någon värld runt omkring den också?

Emma

Nää, det hade jag inte tänkt, detta var bara ett litet infall jag fick! Den är med i en tävling på brixtar-appen. Man ska bygga en snabb farkost, och jag blev lite less på alla ripoffs på speed champions (snygga byggen, men kanske inte så kreativt...). Så jag tog och byggde nåt annat!

stej123

Ständigt denna Vessla! Supersnyggt!

dalle

Det är en synnerligen trevlig matta du gjort om jag får uttrycka min ringa åsikt.

Betweenbrickwalls

Snyggt bygge! Gillar särskilt Hur du har fått till mattmönstret och teman ☺
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

Emma

Citat från: dalle skrivet 30 juli 2017 kl. 15:19
Det är en synnerligen trevlig matta du gjort om jag får uttrycka min ringa åsikt.

Skulle Omar sagt!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.