Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Ra's Al Ghul's Lazarus Pit

Startat av MBL Designs, 24 augusti 2016 kl. 12:43

Föregående ämne - Nästa ämne

MBL Designs

Så när Lego släppte bilder på 76056 Batman Rescue from Ra's Al Ghul så blev jag besviken för den såg inte riktigt bra ut! Den hade bra figurer däremot så jag beslutade mig att bygga min egna Lazarus Pit! Jag ville att den skulle ta lite mer insperation från den i serietidningar. Jag försökte också hålla mig till en liten yta så det blev att jag byggde den på en 16x16 baseplate, så för tillfället så får den vara där. Men det hade varit roligt att expandera den när jag får mer utrymme att ställa upp mina skapelser!

Låt mig veta vad ni tycker!

Bizzy78


MBL Designs


Clarmo

Jag gillar det, speciellt att du fått till det så bra på en liten yta utan att för den skull klumpa ihop det.

MBL Designs

Tack så mycket Clarmo! Det var det jag var rädd för när jag byggde den, som tur så blev den inte det!  ;)

sandpeople


MBL Designs


o0ger

Mycket fint litet bygge! Jag gillar verkligen de där små dinosaurierna som gorgoyles på valvbågarna!

Basplattan har råkat ut för den klassiska böjningen som uppstår när man bygger med plates ovanpå plates. ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

MBL Designs

Tack så mycket o0ger! Kul att du gillade dem, jag var först kluven om jag skulle använd dem.
Glad att jag använde dem nu! ;) Du märkte böjningen, jag försökte fixa det så gott som möjligt innan jag tog fotot. ;D

Sockerbit

Fint litet bygge, snyggt med drakarna/dinos  :)

MBL Designs


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.