Mitt bidrag, provade att bygga en palm storlek XL.
Ska försöka komma igång efter utställningen. Har en massa byggande att ta igen...
Citat från: Peter S skrivet 25 maj, 2016 Kl:13.41Ska försöka komma igång efter utställningen. Har en massa byggande att ta igen... Ditt träd blev väl klart på efterfesten?
Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 30 maj, 2016 Kl:07.56Citat från: Peter S skrivet 25 maj, 2016 Kl:13.41Ska försöka komma igång efter utställningen. Har en massa byggande att ta igen... Ditt träd blev väl klart på efterfesten?Sant. Här är mitt bidrag. Också i storlek XL...(Passade på att visa abstinensbygget i bakgrunden också)
Citat från: Peter S skrivet 30 maj, 2016 Kl:21.39Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 30 maj, 2016 Kl:07.56Citat från: Peter S skrivet 25 maj, 2016 Kl:13.41Ska försöka komma igång efter utställningen. Har en massa byggande att ta igen... Ditt träd blev väl klart på efterfesten?Sant. Här är mitt bidrag. Också i storlek XL...(Passade på att visa abstinensbygget i bakgrunden också)ÄNTLIGEN! Nu kan du vara med i CB Duplo Skog som Andli är general i! Jag är vice...