Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC][CB Aetheria] Hamnen

Startat av o0ger, 18 maj 2016 kl. 13:02

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Perhed skrivet 22 maj 2016 kl. 10:15
Vackert och harmoniskt bygge. Två riktigt snygga tak med intressanta lösningar. Taket med motvända "cones" på omlott måste jag prova.
Kommer den stora kistan från fabuland eller vad? Och vad är det för flaskor som står på den?

Flaskorna är dessa: Scala Accessories Bottle Perfume.
De funkar även bra i Micropolis:

[MOC] Micropolis Old Town by Nybohov Creation Ltd., on Flickr
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

o0ger

Citat från: Jonsson skrivet 21 maj 2016 kl. 10:02
o0ger - ännu ett fantastiskt bygge från dig!! Stort grattis till både TBB och BN, jätteroligt och välförtjänt! :)

Tack! Det känns roligt när man blir uppmärksammad såklart.

Citat från: Perhed skrivet 22 maj 2016 kl. 10:15
Vackert och harmoniskt bygge. Två riktigt snygga tak med intressanta lösningar. Taket med motvända "cones" på omlott måste jag prova.
Tack! Det är kul när man kommer på nåt som ingen har tänkt på innan. Förhoppningsvis är det lite användbart också.

Citat
Kommer den stora kistan från fabuland eller vad? Och vad är det för flaskor som står på den?
Från början kom locket till fabuland. Men den har dykt upp i lite andra set på senare år. Nåt spel också. Det är den här biten: 4238. Resten av kistan är gjorda av vanliga 61780.

Flaskorna är som sagt från Scala.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.