Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Familjen.

Startat av Jesperrydhog, 28 december 2015 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

Lego Citys lilla kyrka.

Emma

Gillar babyn. En rund 1x1 brick och ett huvud!

Jesperrydhog

kyrkan är inte byggd av duplo,

Jesperrydhog

#18
Jag har nu gjort lite andra variationer av Lego City kamping set. Det är en annan variant från en tidigare liten lastbil från 1990 Brasic 565 set. Nu till en annan variant på den.
Och sen har vi då en vanlig om byggd person bil med ett hund vagns bur som är kopplade efter bilen. Här har vi två olika varianter från set.

Jesperrydhog

#19
Tjena. Pizza kiosken och en Sportbil. Annan variant av Lego City pizzabilen . Något liknade.

Jesperrydhog

Det tycker jag att det var roligt att ha denna med på månads byggen i Augusti ( Pizza kiosken och en Sportbil.) set 60150.

Jesperrydhog

#21
Här har vi en som ska igentligen föreställa en företag
Lastbil från mitt arbete Rotfrukt och gårdschips i Laholm.
Som då kör och hämta och lämna till olika typer av företag och affärer m.m.

Jesperrydhog

#22
Här har vi en annan variant av Lego City pizzabilen set. Det är en annan mindre liten pickup.

Jesperrydhog

Jag önskar er alla en riktigt god jul.

Jesperrydhog

Med Namnet.

Jesperrydhog

En konstig känsla och drömma. Människan kan ha ibland.

Jesperrydhog

#26
 En annan variant av min Moc bilbana. Den här gången är det en lite smalare väg. Den ska föreställa en dålig väg
Som skall renoveras om på nytt i lilla kvarteret i områden i Centrum.

Emma

Kul och realistisk detalj att kantlinjen är bortnött på ett ställe.

Jesperrydhog

Citat från: Emma skrivet 08 september 2018 kl. 08:23
Kul och realistisk detalj att kantlinjen är bortnött på ett ställe.
Det ska föreställa att kantlinjen börjar blir upp slitna. Efter en lång kall vinter och den här varma och torra sommaren som varit.
Klimatförändringarna som har uppstått ganska mycket. Händer att asfalten kan blöda så att vägarna blir slitna mycket.

Jesperrydhog

#29
Här sitter några poliser och fika lite i utecaff'e eller uteservering som man kan kallar det för också.  ;) :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.