Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Neo classic space hangar - medical bay

Startat av drdoddo, 23 augusti 2017 kl. 20:46

Föregående ämne - Nästa ämne

drdoddo

Pysslat lite med en Neo classic space hangar så här kommer ytterligare en liten teaser, denna gång från det faktiska bygget :) Mer bilder kommer framöver.

Transporting medical waste by Andreas Lenander, on Flickr

Studley Heinsbergen


drdoddo

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 23 augusti 2017 kl. 21:22
Ser bra ut. Men... flesh?!
Haha, tydligen mer kontroversiellt än vad jag trott 😂! Då d e neo Classic space så e d godkänt 😜 

Myko

Flesh är ju jättebra för classic space, så det inte ser ut som att de gula gubbarnas rymddräkter är gjorda av huden av andra rymdfarare.

drdoddo

Citat från: Myko skrivet 23 augusti 2017 kl. 21:56
Flesh är ju jättebra för classic space, så det inte ser ut som att de gula gubbarnas rymddräkter är gjorda av huden av andra rymdfarare.
Hahaha! Aldrig tänkt på det så 😂, men jag gillart!

Muede

Citat från: Myko skrivet 23 augusti 2017 kl. 21:56
Flesh är ju jättebra för classic space, så det inte ser ut som att de gula gubbarnas rymddräkter är gjorda av huden av andra rymdfarare.

Reapers..
/ Muede

drdoddo

"Vitals look good, he'll be fine".
Efter en olycka på basen transporteras en av arbetarna direkt till sjukvårdsinrättningen där han övervakas noga av personalen.

"Vitals look good, he'll be fine" by Andreas Lenander, on Flickr

Illuwatar

Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

BerraBZ

Jag instämmer med de andra och tycker att flesh passar utmärkt till Classic Space.

drdoddo

Citat från: Illuwatar skrivet 28 augusti 2017 kl. 08:30
Riktigt snygga byggen. :)
Tack och bock ;)

Citat från: BerraBZ skrivet 28 augusti 2017 kl. 15:06
Jag instämmer med de andra och tycker att flesh passar utmärkt till Classic Space.
Tackar! Haha, skönt att vi är några stycken som gillar flesh :)

Emma

Oj så snyggt. Gillar användningen av dbg-staketet!

Lordflintstone

Snygt! Älskar neoclassic space, men har inte bestämt mig vad jag gillar bäst flech eller gulisar.

drdoddo

Citat från: Emma skrivet 28 augusti 2017 kl. 19:32
Oj så snyggt. Gillar användningen av dbg-staketet!
Tack så mycket! Har insett att en bra grej för att få till hangarer är repetition, haha! Lyckades få tag på ett gäng sådana staket så då var det bara köra :)
Citat från: Lordflintstone skrivet 28 augusti 2017 kl. 19:49
Snygt! Älskar neoclassic space, men har inte bestämt mig vad jag gillar bäst flech eller gulisar.
Tackar, tackar ;) Det verkar vara lite svårt för många att bestämma sig var man egentligen står i flesh-gulisar-frågan, haha!


andreaseldh

Och dom klassiska hjulen med röd knopp också!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.