Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

21128 The Village

Startat av Teabox, 21 april 2016 kl. 21:21

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox

Pressmeddelande ifrån TLG

Citat21128 The Village
Ages 8+.  1,600 pieces.
US $199.99 - CA $249.99 - DE 199.99€ - UK £169.99 - DK 1899.00 DKK
*Euro pricing varies by country.  Please visit shop.LEGO.com for regional pricing.

Build and protect The Village!

Join forces with Alex at the busy Minecraft™ village, including a variety of biomes plus a watchtower, library, blacksmith, butcher and marketplace. Enjoy hands-on Minecraft adventures featuring your favorite characters and objects with this LEGO® Minecraft set—designed for young fans of the highly successful sandbox video game.
• Includes 4 minifigures: Steve, Alex, zombie and a zombie villager, plus a Creeper™, enderman, pig, baby pig, iron golem and 2 villagers (a farmer and a librarian).
• The Village features rainforest, snow and desert biomes, and includes a watchtower, library, blacksmith, butcher and a marketplace.
• Fold out the library and butcher's buildings and lift the marketplace roof to access the interiors.
• Grab your iron sword and prepare for battle!
• Build the iron golem to help protect the village.
• Accessory elements include a crafting table, water bucket, emerald-ore-style elements, 2 pumpkin heads and a chest with emerald-style elements.
• Weapons include a sword and a pickaxe.
• Set your imagination free—rebuild the set for more LEGO® Minecraft™ creations!
• Measures over 5" (15cm) high, 19" (49cm) wide and 17" (44cm) deep.


Available for sale directly through LEGO® beginning
June 1, 2016 via shop.LEGO.com, LEGO® Stores or via phone:
US Contact Center          1-800-453-4652
CA (English) Contact Center       1-800-453-4652
CA (French) Contact Center       1-877-518-5346
European Contact Center       00-800-5346-1111   

LEGO, the LEGO logo and the Minifigure are trademarks of the LEGO Group. ©2016 The LEGO Group. All rights reserved. © 2016 Mojang AB and Mojang Synergies AB. MINECRAFT is a trademark or registered of Mojang Synergies AB.

Fler bilder kan ni hitta på Swebricks Flickr konto: https://www.flickr.com/photos/89386458@N08/albums/72157667231138056

Pekblom

Hamnade på inköpslistan direkt.. inte till mig själv men "till min son"  ::) ::) ???

Perhed

#2
Svenska priset 2399kr för 1600 bitar, varav ett flertal gissningsvis är 2x2, 2x4 och 2x6 bricks. Underbart!
I tyskland ligger priset runt 1850kr.
Ja ja det är väl några stora plates och någon enstaka unik bit. Det här var i saftigaste laget när det gäller prisskillnader mellan olika EU-länder för min smak.
Min bricklinkbutik Brickatorium http://www.bricklink.com/store/home.page?p=perhed

Clarmo

Jag upplever ofta stora skillnader på framförallt stora +1000 bitars set mellan olika länder. Inte för att tala om på andra sidan Atlanten när Walmart kör sina clearence sales.....

ByggareDan

Nu känns det skönt att inte vara Minecraft fan, sen har man väl 19 istället för 25% moms i Tyskland dvs 60 extra kronor per tusenlapp så strax under 2000kr borde vara ett rimligare pris i jmf med tyska priset.
jag vet inte vad smärtgränspriset är för vanligt folk, men 2000kr är ju ändå en slags magisk gräns.
Tittar man prissättning generellt så är ju 100, 500,1000,2000 osv smärtgränser.

Sen kanske detta set riktar sig till Minecraftsfan i åldern 22-28 år som lägger pengarna på datorer o actionfigurer. ( lite fördomsfullt kanske, men ni förstår min tanke) Och då spelar ett par hundralappar hit eller dit ingen större roll.


/ByggareDan

TrappedInAbrick

Sitter och bygger denna i skrivandets stund. Vi är både Lego och Minecraft fans  ;) Ser fram emot The Fortress  :D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.