Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Classic space corridor

Startat av drdoddo, 13 augusti 2017 kl. 22:11

Föregående ämne - Nästa ämne

drdoddo

Pysslar lite (långsamt) med en classic space hangar och ett gäng exo suits så här kommer en liten teaser med en classic space korridor (även om hangaren inte kommer ha någon korridor...).

Space corridor by Andreas Lenander, on Flickr

ByggareDan

Snyggt som vanligt  :)
Riktigt skön teaser, vill ju se resten.
snyggt fotat också, gillar golvet så min fråga blir vilken bit det är?


/ByggareDan

ColA

Snyggt!

Kan det vara 22484 som du byggt det coola golvet av?

Betweenbrickwalls

Gillar verkligen ljuset och känslan av djup!
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: ColA_30 skrivet 14 augusti 2017 kl. 05:34
Snyggt!

Kan det vara 22484 som du byggt det coola golvet av?

Snyggt gjort.

Jag tror att det är 14417,.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

drdoddo

Tack så hjärtligt gott folk ;)
Å vinnaren i gissa-biten-till-golvet är...Nybohov! Plockade på mig ett gäng sådana från PaB-väggen tidigare då jag gissade att man skulle kunna göra något kul med dem. Så här i efterhand önskar jag att jag plockat ungefär 1000 till då det går åt en del...haha!

Lordflintstone

Riktigt fin.
Bra användning av 14417.
Nu fick jag uppslag till att användnings område till mina tusen jag har kvar. ;)
Nä har nog inte så många, har varit lättare att använd dessa än "honan"

BerraBZ


drdoddo

Citat från: Lordflintstone skrivet 15 augusti 2017 kl. 17:46
Riktigt fin.
Bra användning av 14417.
Nu fick jag uppslag till att användnings område till mina tusen jag har kvar. ;)
Nä har nog inte så många, har varit lättare att använd dessa än "honan"
Tackar! Den andra biten (honan) är lite pyssligare att göra nåt vettigt med om man inte ska ha dem som mixeljoints. Har inte hittat på något vettigt själv än 🤔 
Citat från: BerraBZ skrivet 17 augusti 2017 kl. 08:57
Fint golv!
Tack och bock 😀👍.

Clarmo

Snyggt! Då har du slagit slag i idén du pratade om på klossfestivalen. Jag ser fram emot att se resterande del.

På  tal om honan till 14417, jag har för mig att Mecha gjorde ett träd utav hane-hona förra året.

drdoddo

Citat från: Clarmo skrivet 18 augusti 2017 kl. 08:05
Snyggt! Då har du slagit slag i idén du pratade om på klossfestivalen. Jag ser fram emot att se resterande del.

På  tal om honan till 14417, jag har för mig att Mecha gjorde ett träd utav hane-hona förra året.
Haha, tackar! Jo, d blidde av med hangaren, pysslar vidare lite men den e typ klar nu så bilder kommer senare.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.