Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Byte av Ambassadör för Swebrick.

Startat av mechamike, 06 april 2017 kl. 08:53

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Vill bara medela att jag slutar som Ambassadör för Swebrick. Jag har idag skickat in pappren till Lego som meddelar bytet..
Tack för förtroendet som jag haft från er genom åren. Det har varit fantasktiskt kul att få vara ambassadör för en av världens bästa RLUGar!

Jag tog över som ambassadör efter Ras74 när det gamla ambassadörsprogrammet lades ner och nu när LAN plattfomen (äntligen) går mot sitt slut och LAN 2.0 ska sjösättas lämnar jag över posten till Anders67 som jag och styrlesen är övertygad om kommer bli en lysande Ambassadör för Swebrick och som dessutom kommer kunna tillföra LAN 2.0 mycket goda idér och kunskap.

   
Tack!

?

Storm_666

Tack för allt arbete och all den tid du har lagt ner för oss på Swebrick.

Peter S


Stigge72

Tack för allt bra jobb du gjort, Mecha. Tvivlar inte en sekund på att Anders67 är rätt person att ta över.

Gideon

Tack mechamike för dina insatser och lycka till Anders67 i din nya roll! :)

CopMike

Bra jobbat mechamike!!!!!!
Och välkommen i Ambassadörsgänget Anders67 :D!

Joacim

Tack Mechamike och välkommen Anders67!

mortil

Tack Mechamike  gjort ett grymt jobb. :)

Kul med Lego ambassadör i Jönköping då :P
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

o0ger

Tack Mechamike för ditt jobb under din tid som ambassadör!

Lycka till Anders67!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Anders67

#9
Tack mecha för ditt engagerade jobb som ambassadör, jag hoppas kunna fortsätta med det du gjort med samma ambition att hålla Swebricks flagga högt internatonellt genom ett fortsatt engagerat arbete.

Jag har mycket kvar att lära mig om hur arbetet mot LEGO fungerar.


Clarmo

Tack för ditt jobb och engagemang mecha! Lycka till Anders67.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.