Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Årets Mästarbyggare 2016 - deadline 2017-02-05

Startat av Anders67, 17 april 2016 kl. 09:42

Föregående ämne - Nästa ämne

colonel

Helt förtjänade vinnare. Fick också min röst.
Manga framstående MOCs. Hoppas att se några av dem IRL i Linköping.

robinnilsson403

I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Nickexs

Grattis till alla er som vann! ;)
Mycket fantastiska byggen! :) Jag hoppas att jag själv i framtiden kommer få till något snyggt ;)

Full Plate

Grattis Wineyard, Svartkrut och o0ger! Mycket värdiga vinnare :)

Lordflintstone

Skälvklart skall vinnarna ha ett grattis! Men vi får inte glömma att aplodera alla deltagare som har alla bidragit med
Grymma byggen.

drdoddo

Stort grattis till välförtjänta vinnare! Väldigt rolig tävling och kul att följa allas framsteg. Naturligtvis ett extra grattis till herr Wineyard för ett enastående bygge som verkligen håller världsklass ;)

Myko

Grattis till alla vinnarna!

Inte nöjd med min placering, nu gäller det att klura och bli bättre och ta revansch nästa år! :D

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Myko skrivet 05 mars 2017 kl. 12:59
Grattis till alla vinnarna!

Inte nöjd med min placering, nu gäller det att klura och bli bättre och ta revansch nästa år! :D
Jag tyckte att ditt bidrag var fint.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Odidoma

Riktigt bra startfält och en värdig vinnare! Jag har följt tävlingen och gillar hela upplägget med att man får följa byggena under resans gång. Hoppas jag hoppar på tåget nästa gång.

Wineyard

Stort grattis till Svartkrut och o0ger! Och till alla andra som byggde fantastiska kvarter!

Och tack för gratulationerna!

Joacim


CopMike

Alla är vinnare - myyyyycket bra byggen :D!
Och grattis till de tre örerna!

colonel

Citat från: Myko skrivet 05 mars 2017 kl. 12:59
Inte nöjd med min placering, nu gäller det att klura och bli bättre och ta revansch nästa år! :D

Hade det varit på Byggepladen, så hade du varit en suverän vinnare, men nu är det Swebrick och här är kunkurrencen p.t. starkast i AFOL världen!!! IMHO  8)

dalle

Det är fler som har Wineyard som etta på sin lista. Om han bara visste att den är byggt på några månader. 07.28 om ni inte orkar se övriga nio:

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.