Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Föräldrarnas renovering

Startat av BeardedNerd, 02 augusti 2016 kl. 21:48

Föregående ämne - Nästa ämne

BeardedNerd

Föräldrarna har gått och funderat på att renovera badrummet ett bra tag, och jag började tycka att det var dags att lägga in min åsikt i frågan. Så jag byggde helt enkelt en liten modell idag med befintliga bitar. Rätt nöjd, så därför tänkte jag dela med mig.


Ozp


Odidoma

Väldigt snyggt och många detaljer, kör dem på ditt förslag?

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Odidoma skrivet 03 augusti 2016 kl. 07:36
Väldigt snyggt och många detaljer, kör dem på ditt förslag?
Precis vad jag undrar.

Skoj idé!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.


BeardedNerd

Jag byggde utifrån deras förslag hittills, men hur jag ville ha det med färger och extrautrustning.

drdoddo


ByggareDan

Trevligt litet bygge som gör det lättare att förstå än om man bara har en 2D-ritning.
Men vart är Lego-tvättar-hörnan som bör finnas i alla välutrustade hem.

/ByggareDan

andreaseldh

Citat från: BeardedNerd skrivet 03 augusti 2016 kl. 09:49
Jag byggde utifrån deras förslag hittills, men hur jag ville ha det med färger och extrautrustning.

Så det är alltså din idé att ha varmvattenvredet till höger?

ByggareDan

Citat från: andreaseldh skrivet 03 augusti 2016 kl. 23:04
Citat från: BeardedNerd skrivet 03 augusti 2016 kl. 09:49
Jag byggde utifrån deras förslag hittills, men hur jag ville ha det med färger och extrautrustning.

Så det är alltså din idé att ha varmvattenvredet till höger?

Nu kan det ju vara så att fotot blivit spegelvänt så vi tror att varmvattnet sitter "fel" eller så är han Fransman helt enkelt. (har för mig det är dom som har "bakvänt" )

/ByggareDan


Nilseman

Som säljare på Bad & Värmebutiken ser jag att du har ett takduschset från Mora armatur  ;D

Emma

Många roliga detaljer. Visst är det en rakhyvel som ligger där vid spegeln?

BeardedNerd

Faktum är att duschen är av helt egen design :)

Ingen rakhyvel. Tanken var att det skulle vara en rakapparat kopplad till eluttaget vid spegeln, men det är inte svårt i den skalan.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.