Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Seawatch WIP

Startat av Jesperallen, 02 november 2011 kl. 02:17

Föregående ämne - Nästa ämne

janimakaj

tråkigt och höra.. hoppas ni får ordning tills slut.
Unless you try, you will not know if it works! ;)

swestar

Hoppas det ordnar sig. Både jag och gumman (Karin) sänder en tanke.

J-t glad att sett Seawatch irl. Hoppas på en fortsättning snart.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Jesperallen

Har kommit igång lite smått igen. Har beslutat att öka den yttre borggården med 48 studs, kändes lite trängd innan. Sen får det kanske bli en höjning av den inre muren, får se längre fram.
Håller på med att bygga om ett hörntorn samt en ny mur med ett lågt torn för väderkvarn. Kanske med en kran ner till en lite brygga nedanför för att lasta säckar. Måste få in en toalett till i området också, alldeles för få än så länge.
Arbetet än så länge ligger på att hitta en ok utformning samt få ihop alla vinklar.

Myko


Joacim


Tie Fighter

Citat från: Jesperallen skrivet 09 juni 2015 kl. 22:36
Har kommit igång lite smått igen. Har beslutat att öka den yttre borggården med 48 studs, kändes lite trängd innan. Sen får det kanske bli en höjning av den inre muren, får se längre fram.
Håller på med att bygga om ett hörntorn samt en ny mur med ett lågt torn för väderkvarn. Kanske med en kran ner till en lite brygga nedanför för att lasta säckar. Måste få in en toalett till i området också, alldeles för få än så länge.
Arbetet än så länge ligger på att hitta en ok utformning samt få ihop alla vinklar.

Jaja....lite smått....det låter ju som dig.  ;D

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

raista


Anders67

#173

footos

 Jag har kanske några bitar gammelgrå ska jag ta med dom när jag hälsar på? ;)

drdoddo

Hade helt missat den här tråden tidigare, holy crap vilket bygge!

o0ger

Hur går det Jesper? Fortfarande WIP? ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Jesperallen

Citat från: o0ger skrivet 15 juni 2018 kl. 15:32
Hur går det Jesper? Fortfarande WIP? ;)

Hallå ja !

Det har väl merblivit ett WISP kanske...  :)

Har lite till att fixa med LEGO-rummet.
Fick mitt slutbesked på garagebygget förra veckan så nu får jag flytta in.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.