Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossfestivalen ÖREBRO 6-9 juli 2017

Startat av klossbutiken.se, 02 februari 2017 kl. 11:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Citat från: robinnilsson403 skrivet 09 juli 2017 kl. 11:49
Förresten, när avsöljas resutatet av omröstningen? Senare idag eller senare i veckan kanske? Funderar på en liten utflykt under eftermiddagen men vill inte missa avslöjandet. :)

Det kommer senare på forumet

LeifSpangberg

Är det ingen som har "översiktsbilder" över bordens/öarnas placering i hallen, lämpligen från öfre planet. Vore kul att s.a.s. få en helhetsbild, då det verkar skilja sig en del från tidigare år...
/leif ( i sjuksängen... >:( )

Record

Friskt satsat, hälften vunnet..

Ozp

Citat från: LeifSpangberg skrivet 09 juli 2017 kl. 17:49
Är det ingen som har "översiktsbilder" över bordens/öarnas placering i hallen, lämpligen från öfre planet. Vore kul att s.a.s. få en helhetsbild, då det verkar skilja sig en del från tidigare år...
/leif ( i sjuksängen... >:( )

https://flic.kr/p/WmRHG8

stej123

Roblun, Emma och Stej rullar norrut. Förbi Gävle, här regnar det.

robinnilsson403

Jag och Laswoii har kommit hem och tömt bilen. Nu ska det bli skönt att vila lite när vi väl packat upp det som vi måste.

Tack för den här gången!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

dalle

Hemma i ett soligt Uppsala. Också tömt bilen och ska nu börja packa om för nästa veckas resa.
Tack alla för ett trevligt och familjert Klossfestival.

mortil

Hemma i ett Soligt Jönköping efter att släppt av Clarmo på ett sjukt idylliskt ställe.  enda som fattades hos han var en sjö :P

Skulle iaf vilja tacka Fredrik och alla som ordnat klossfestivalen för ett trevligt event och en riktigt trevlig fredagskväll.

Och inte minst alla Swebrickare och övriga utställare (om det var några) för ett trevligt event och många roliga pratstunder (och byggstunder).
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

LarsC

Var hemma vid kl 20. Stort tack för en trevlig festival. 
Bra ordnat av Klossbutiken och de swebrickare som engagerade sig innan och under festivalen.

Illuwatar

Är hemma nu och har fått in allt från bilen. Resan gick fint hela vägen, inte mycket trafik åt det håll jag åkte.

Stort tack till alla för en fantastisk festival. Full fart hela tiden, nästan ingen lugn stund...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

andreas E

Även jag har precis landat i Blekinge.
Tack till alla Swebrickare för en bra utställning. Tack även till Fredrik med personal för ett väl genomfört arrangemang.



hopsta

Jag och Henning är hemma nu efter resan, tack till alla för en lyckad Klossfestival. Jag vill ge en eloge till de swebrickare som gjorde planeringsarbetet innan - tycker att det blev ett bra resultat av det som blev bättre än förra året.

Tack också för en generös och inkluderande attityd mot oss som är nya i gemet. Uppskattas!

mortil

Citat från: hopsta skrivet 09 juli 2017 kl. 22:28
Jag och Henning är hemma nu efter resan, tack till alla för en lyckad Klossfestival. Jag vill ge en eloge till de swebrickare som gjorde planeringsarbetet innan - tycker att det blev ett bra resultat av det som blev bättre än förra året.

Tack också för en generös och inkluderande attityd mot oss som är nya i gemet. Uppskattas!

Det är lätt att bli träff-sugen för alla är väldigt trevliga och inkuderande :)
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

Magnusengstrom

Då får även jag tacka för en trevlig tillställning.

Hemma och allt inplockat från bilen, först tänkte jag om jag hade glömt något men nä hon satt i sin stol. (pratar om min dotter)

Kwagge

#74
Sydligaste utställaren fast utan Lego med sig hem idag parkerade bilen 23:57..

Vart tog dessa fem dagar vägen? Roligt har det verkligen varit! Tack alla, gamla som nya!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.