Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vinjett: Gräsklippning

Startat av Tektor, 21 maj 2015 kl. 22:31

Föregående ämne - Nästa ämne

Tektor

Var tvungen att förhala med ett litet bygge innan jag plockade fram Klippon och tog itu med gräsmattan.


Silence101

STRÅLANDE!!
En vink om hur det kommer att se ut i trädgårdarna i sommar :D :D :D
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Sockerbit

Snyggt bygge, gillar ansiktsuttrycket på minifigen!

o0ger

Roligt bygge! Det ser riktigt tungt ut :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Calmcacil

Snyggt. Att det är tungt kanske får honom att inte vänta så länge till nästa gång, gräset är nästan långt nog för att behöva en machete  ;)

Odidoma


lindyhep

Macheteorden där fick mig att tänka att jag skulle en bit längre bort vilja se killen som går på samma gräs fast med lie istället. Med ett leende på läpparna. Även om jag lärt mig att lie kan vara nog så svårt att hantera om man inte kan tekniken.

Snyggt bygge! Hoppas det inte kändes riktigt så där illa sen när du kom ut i verkligheten.

Vibora

Haha precis så där kändes det när jag klippte gräset första gången i år, med alldeles för högt gräs och en klippare som gick illla efter att ha stått över vintern.  :D Mycket bra gestaltat!

Nybohov Creation Ltd.

Snyggt!

Vilket huvud är det?
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

skitkid

Snygg gräsklippare. På pricken en Klippo!
/skitkid

ByggareDan

Tjusigt litet bygge med igenkänningsfaktor.
Själv bor man i lägenhet så gräset blir ju inte mitt problem på det sättet i vardagen, däremot i stugan ser man ju ut som vår avbildade vardagshjälte.

/ByggareDan

Larry Lars

Strålande! Perfekt exempel på vad som kan fångas som LEGO i en liten välbyggd vinjett.
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

Stigge72


Skafte


Tektor

Citat från: skitkid skrivet 22 maj 2015 kl. 09:54
Snygg gräsklippare. På pricken en Klippo!

Tack! Egentligen hade jag velat ha gult handtag, men hittade ingen bra lösning för det.
I grunden är det ju en lätt moddad version av gräsklippardesignen från Friends.

Citat från: Skafte skrivet 22 maj 2015 kl. 12:07
Citat från: Nybohovsbyggarna skrivet 22 maj 2015 kl. 09:23
Vilket huvud är det?

Officiella Tektor-huvudet: 3626cpb0585

Ja, det officiella "Tektor gör jobbiga saker"-huvudet.
Mitt normala är 3626bpb0546, som är lite mer porträttlikt :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.