Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossfestivalen 5-8 juli 2018 - Save The Date!

Startat av klossbutiken.se, 06 mars 2018 kl. 17:23

Föregående ämne - Nästa ämne

Clarmo

Citat från: Gideon skrivet 07 mars 2018 kl. 19:55
Citat från: Ozp skrivet 07 mars 2018 kl. 08:14
Hotell bokat sedan länge.
Scandic mittemot eller nån annanstans...?

Själv är jag faktiskt inne på att ta en läger-helg i Klossbutiken istället, det var trevligt att bo på golvet där första året ;)

Jag funderar också på läger-helg...

robinnilsson403

Jag tycker nog att jag hade roligare när jag bodde på klossbutiken än när jag bodde på hotell. Det blir en annan gemenskap, men jag hoppas att duschen fräschats upp.
Desvärre (?) kommer jag att befinna mig någonstans i krokarna av Antwerpen - Arnhem under den perioden. Jag får se om jag skickar något bygge med nån annan swebrickare eller inte.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Illuwatar

Jag kommer nog med största sannorlikhet dyka upp - bra med så lång framförhållning med tanke på hur jag brukar planera min fritid...

Bo i butiken är alldeles utmärkt, gäller bara att vi synkar transporterna lite bättre...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Ozp

Citat från: Gideon skrivet 07 mars 2018 kl. 19:55
Citat från: Ozp skrivet 07 mars 2018 kl. 08:14
Hotell bokat sedan länge.
Scandic mittemot eller nån annanstans...?

Scandic blev det. De hade rabatt med ica

BerraBZ


Svartkrut


V.L.flower

#21
Jag har "piffat till" lite i omklädningsrummet/dush/toan (Klossbutiken)... Eller ja, tagit bort en del onödiga prylar ;) och städat. Så nu känner inte killarna på jobbet igen sig hehe. Ska se till att försöka hålla det till Klossfestivalen tänker jag inför folks ev. övernattning  :)
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

robinnilsson403

Citat från: V.L.flower skrivet 10 april 2018 kl. 21:11
Jag har "piffat till" lite i omklädningsrummet/dush/toan (Klossbutiken)... Eller ja, tagit bort en del onödiga prylar ;) och städat. Så nu känner inte killarna på jobbet igen sig hehe. Ska se till att försöka hålla det till Klossfestivalen tänker jag inför folks ev. övernattning  :)

Välbehövligt! :) jag hoppas att ni får en trevlig långhelg i Örebro. Jag borde vara någonstans i Belgien eller Nederländerna då.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

LarsC

Har nu också bokat på scandic Grand

Ozp


shutter


BerraBZ

Är det bara min kalender som visar 13. april?

sergio.jaensson

Jag kommer också vara där.
Inväntar bara att kunna anmäla sig som utställare  ::)

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Ozp skrivet 11 april 2018 kl. 10:17
Är det inte början av april snart  ;)

Citat från: BerraBZ skrivet 13 april 2018 kl. 10:42
Är det bara min kalender som visar 13. april?

Chilla! Ni vet vet väl att de är lite efter i Örebro? Mitt jobb gör att jag måste åka dit ibland, och varje gång jag kommer dit ställer jag tillbaka klockan två år.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

klossbutiken.se

www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.