Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Månadens MOC September 2017 - arbetstråd

Startat av Anders67, 16 september 2017 kl. 14:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

#15
Citat från: Svartkrut skrivet 24 september 2017 kl. 17:33
Har länge tänkt att jag skulle bygga en skola eftersom jag arbetar som lärare. Till slut så blev det så att jag byggde en del av min arbetsplats, min bildsal och lite av korridoren utanför. När jag hade byggt klart det så gjorde jag en liten stopmotionfilm när eleverna går in i klassrummet. Nästa gång jag provar stopmotion ska jag inte ha så många figurer som rör sig. Fy tusan vad omständligt och tidskrävande. Kul iaf att testa.  ;D




Anders67

Citat från: Svensture skrivet 27 september 2017 kl. 13:31
Det är ingen hemlighet att det stormar kring Donald Trump, jag fick feeling och tänkte jag skulle bygga ngt som beskrev hans tid som president så här långt. Jag kom fram till att han bufflar på utan att fundera så mycket över konsekvenserna, i det här bygget försökte jag fånga att han bryr sig inte om att använda dörren, utan han kör wrecking ball istället. (jag lyckades inte vrida bilderna åt rätt håll dock)




Anders67

#18
Detta borde vara alla för september - tror jag, hojta till om någon ser något som saknas.

                                  "

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.