Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossfestivalen ÖREBRO 6-9 juli 2017

Startat av klossbutiken.se, 02 februari 2017 kl. 11:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Citat från: andli skrivet 10 juli 2017 kl. 21:56
Pehter: Dina länkar kräver inloggning på Yahoo....

Varför läggs dukarna under byggena där de inte syns och låter allt skräp under borden synas?
Hade det inte varit bättre att använda dukarna för att skymma mellan golv och bordsyta?
Redan noterat i min feedback till arrangörerna :)

pehter aka ibbe

Citat från: andli skrivet 10 juli 2017 kl. 21:56
Pehter: Dina länkar kräver inloggning på Yahoo....

...

Fixat nu, förstår inte varför videon bliv privat när bilderna inte blir det....
Laddas upp på samma sätt.
Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr

Ozp

Är det någon som hört besökssiffrorna för söndagen?

Emma

Citat från: Ozp skrivet 11 juli 2017 kl. 16:26
Är det någon som hört besökssiffrorna för söndagen?

Och de andra dagarna?

byStfn

Väldigt annorlunda klossfestival för egen del men exakt noll anmälda byggen och tre pyttesmå på Brixtars bord. Men det var suuperkul att få träffa alla gamla och nya bekanta! Och det märks att Fredrik och resten av klossfestivalarna lyssnar på kritiken från föregående år!

Lordflintstone

Citat från: Anders67 skrivet 10 juli 2017 kl. 15:34
Citat från: Lordflintstone skrivet 10 juli 2017 kl. 14:01
Kan inte styrelsen ge Jonhatan  ett heders medlemskap tills han fyller 18? Uppebbarligen har han nått en hög mognad i sitt byggande och det är inte jätte många byggare som har två byggen i TBB.
Jag tror det krävs en förändring av våra stagar och därmed ett årsmöte för ditt förslag - styrelsen kan inte gå emot föreningens stagda.
Enligt mig personligen så är inte Swebrick en "elitklubb" dvs. att man måste vara bra för att få vara med - utan att man har kul med sin LEGO-hobby oavsett nivå på sitt byggande, men att kravet är en 18-års ålder och uppåt. Enkelt och då kan alla medlemmar vara med på LUGBULKEN utan någon special hantering.
Jag tycker det är bra och kul att Klossbutiken/Klossfestivalen kan erbjuda båda vuxna och ungdomar en plats som utställare på ett mycket välordnat sätt.
Sant!

klossbutiken.se

Hej på er!

Tack alla för senast! Det blev en fantastisk Klossfestival i år! Jag upplever den som bättre på flera plan. Tack alla ni! <3

Nu har man också arbetat en vecka till efter Klossfestivalen med "normaltempo" så man har fått sovit lite ;)

Vi har haft fullt upp med att få allt i ordning efter och har precis räknat ihop era röster - inte räknat de andra "hemliga" 30st än. Men vill med detta inlägg ge er lite info om hur tidsplanen ser ut gällande vinnare etc. Jag fick precis in schemat över hur folk varit aktiva under Klossfestivalen av Kwagge. Men jag vill att detta ska bli bra. Jag måste tyvärr gå på semester efter arbetet imorgon, så jag kommer inte hinna sammanställa allt på ett bra sätt. Jag vill be er om lite tålamod - och återkommer under mitt/slutet på augusti med sammanställningen. Hoppas det är ok med er?

Ha en underbar sommar!!!

/Fredrik


((((Inser att det finns två trådar om Klossfestivalen, vilket är mitt fel från början, men bäst att låta de vara kvar - svarar samma i båda))))
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

mortil

Citat från: klossbutiken.se skrivet 14 juli 2017 kl. 23:29
Hej på er!

Tack alla för senast! Det blev en fantastisk Klossfestival i år! Jag upplever den som bättre på flera plan. Tack alla ni! <3

Nu har man också arbetat en vecka till efter Klossfestivalen med "normaltempo" så man har fått sovit lite ;)

Vi har haft fullt upp med att få allt i ordning efter och har precis räknat ihop era röster - inte räknat de andra "hemliga" 30st än. Men vill med detta inlägg ge er lite info om hur tidsplanen ser ut gällande vinnare etc. Jag fick precis in schemat över hur folk varit aktiva under Klossfestivalen av Kwagge. Men jag vill att detta ska bli bra. Jag måste tyvärr gå på semester efter arbetet imorgon, så jag kommer inte hinna sammanställa allt på ett bra sätt. Jag vill be er om lite tålamod - och återkommer under mitt/slutet på augusti med sammanställningen. Hoppas det är ok med er?

Ha en underbar sommar!!!

/Fredrik


((((Inser att det finns två trådar om Klossfestivalen, vilket är mitt fel från början, men bäst att låta de vara kvar - svarar samma i båda))))

gå du på semester och vila upp dig.  det behöver man :)
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

klossbutiken.se

Hej igen.

Nu har jag gjort överföringar till er som uppvisat kvitton på middagar till min bror under Klossfestivalen. Ni som har Handelsbanken har dom direkt - ni andra har dom måndag/tidag.

Dock hade jag fel uppgifter gällnade clearingnr och/el kontonummer till tre personer (Lenander, Svenning och Szikriszt). Ni kan väl messa mig på 0708-42 42 24, så swishar jag er.

Nu går jag strax på lite ledighet - vi hörs i augusti igen!

/Fredrik
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

Nybohov Creation Ltd.

Jag lämnade inga kvitton på plats. Går det bra att mejla foton på dem eller måste de skickas in?
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

BerraBZ

Finns det ett annat tråd, där info kring senaste Klossfestivalen ligger? Det är ju september nu....

Clarmo

Citat från: BerraBZ skrivet 04 september 2017 kl. 15:05
Finns det ett annat tråd, där info kring senaste Klossfestivalen ligger? Det är ju september nu....

Nej

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.