Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

A day off

Startat av Odidoma, 20 februari 2017 kl. 14:23

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Här kommer ett bygge som jag satt ihop idag. Jag fick inspiration av de figs jag fick med från Uppsalaeventet.

Ett speciellt tack till Sockerbit som gav mig löpande feedback under dagen!









insurrection

Snyggt!
Men jag fattar dock inte riktigt ryggsäcken? Har den tappats från kanoten? Eller föreställer den något annat?

Odidoma

Citat från: insurrection skrivet 20 februari 2017 kl. 15:37
Snyggt!
Men jag fattar dock inte riktigt ryggsäcken? Har den tappats från kanoten? Eller föreställer den något annat?
Tanken var att den skulle vara tappad, den borde vara längre upp men orkar inte ändra. dem kanske tappade den redan innan dem åkte över kanten och den flöt iväg före och det är därför den är före ner.

AndersI

Det låter väl som en perfekt förklaring, både till ryggsäcken och att de åker nerför fallet - ryggsäck tappad, misslyckade försök att fiska upp den, observerar därför fallet för sent, försöker i alla fall bromsa/paddla bakåt (vilket förklarar avståndet mellan dem), plums...

Snyggt litet bygge!

Sockerbit

Riktigt snyggt bygge! Bra känsla i vattnet och bra ansiktsuttryck på figsen!

o0ger

Jag gillar bygget. Titeln och bygget gör att man fattar poängen. Snygg klippa!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

drdoddo

Riktigt härlig ;) Har själv varit sugen på att göra ett vattenfall men får nog vänta in bulken.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.