Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

The cool down

Startat av Odidoma, 03 februari 2017 kl. 20:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Ledwinka

Eller utspelar sig scenen på en internatskola? Badankan känns mer skol- än fängelseaktig,
och på både fängelser och internatskolor sägs ju samma former av pennalism förekomma.

Magnus den store

Citat från: lindyhep skrivet 08 februari 2017 kl. 11:30
Citat från: Magnus den store skrivet 03 februari 2017 kl. 22:58
Trevligt bygge. Badbyxor i duschen?  ??? Måste vara Amerikat. Publika duschar stör mig inte, men den toaletten skulle jag inte sätta mig på. :-\

På väg in i badhuset kanske ;) Badankan ger ju en hint om det....
Jovars, men jag tänkte mest på snubben som plockar upp en tvål. Han som har ett par speedos i dark tan.  :)
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Peter S

Citat från: Magnus den store skrivet 09 februari 2017 kl. 17:30
Citat från: lindyhep skrivet 08 februari 2017 kl. 11:30
Citat från: Magnus den store skrivet 03 februari 2017 kl. 22:58
Trevligt bygge. Badbyxor i duschen?  ??? Måste vara Amerikat. Publika duschar stör mig inte, men den toaletten skulle jag inte sätta mig på. :-\

På väg in i badhuset kanske ;) Badankan ger ju en hint om det....
Jovars, men jag tänkte mest på snubben som plockar upp en tvål. Han som har ett par speedos i dark tan.  :)
Det kanske är solbränna? Han har kanske smort in sig med faktor på resten av kroppen och gått ute i födelsekostymen?

Nybohov Creation Ltd.

Alfred E. Neuman brukade ha inverterad solbränna. Inget konstigt alls.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Magnus den store

Citat från: Peter S skrivet 09 februari 2017 kl. 23:57
Citat från: Magnus den store skrivet 09 februari 2017 kl. 17:30
Citat från: lindyhep skrivet 08 februari 2017 kl. 11:30
Citat från: Magnus den store skrivet 03 februari 2017 kl. 22:58
Trevligt bygge. Badbyxor i duschen?  ??? Måste vara Amerikat. Publika duschar stör mig inte, men den toaletten skulle jag inte sätta mig på. :-\

På väg in i badhuset kanske ;) Badankan ger ju en hint om det....
Jovars, men jag tänkte mest på snubben som plockar upp en tvål. Han som har ett par speedos i dark tan.  :)
Det kanske är solbränna? Han har kanske smort in sig med faktor på resten av kroppen och gått ute i födelsekostymen?

Så måste det vara. Dark tan betyder ju trots allt mörk solbränna. Ibland ser man inte skogen för alla träd.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Nybohov Creation Ltd.

De som har satt kaklet verkar ha varit dragna, för de har missat mönsterpassningen rätt rejält på ett ställe.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Odidoma

Haha, skarpsynt käre Watson.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.