Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Kvartalstävling 3: AFOL vs AFOL 2018

Startat av krakfot, 13 juli 2018 kl. 12:11

Föregående ämne - Nästa ämne

krakfot

Nu har jag lagt alla bidragen I en egen tråd. Till alla tävlanden vill jag saga gå in och kola så ert bidrag är med och ser bra ut. På torsdag kommer vi börja duellerna och då måste ju alla bidrag vara Ok. Glöm inte att all komunikation skall ske på mail till krakfot@hotmail.com så ni inte avslöjar ert bidrag.

krakfot

Eftersom det är en utslagstävling oh jag inte gillar tanken på att ett bidrag skall ha otur i lottningen och det faktum att vi har udda antal bidrag kommer vi i år att säga att alla bidrag, precis som förra året, är garanterade två matcher. När ett bidrag har förlorat två gånger kommer bidraget falla ur tävlingen. Så håller vi på tills fyra bidrag är kvar och dessa kommer då gå till semifinat och sen final.

Sist mn inte minst vill jag uppmana alla att rösta på sina favoritbidrag, om det är ett bidrag för mycket som åker ut på slutet kommer det bidraget som totalt fått flest röster få vara kvar i tävlingen.

Låter det rörigt? lugn bara lugn, det fungerade förra året och ni kommer nog att fatta hur det fungerar när det väl är igång (hoppas jag). Det ända ni egentligen behöver tänka på är att rösta varje gang det startar en ny omröstning. Varje omröstning kommer hålla öppet i fyra dagar så se till att gå in på forumet och rösta fram ditt bidrag.

Lycka till!

krakfot

Nu är omröstningen i omgång ett igång. Eftersom det är sju bidrag så är dett ett bidrag som står över denna omgång (det är bidrag sju). Kom ihåg att inget bidrag åker ur tävlingen förän det har förlorat två matcher.

krakfot

Röstningsomgång 2 är igång så in och rösta nu!

krakfot

#19
I denna omgång åkte tre bidrag ur tävlingen (se uppdatering i förstaposten) så nu är det dax för semifinaler, vinnaren i varje semifinal går till finalen och förlorarna till bronsmatch.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.