Årets Mästarbyggare 2016 - deadline 2017-02-05

Startat av Anders67, 17 april 2016 kl. 09:42

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Man får gärna PMa mig om man har åsikter om reglerna - jag svarar gärna på dessa.

Emma

Insåg just (efter att ha läst regeltråden på nytt) att vinnaren får den awesome titeln Swebrick Senior Master Builder.

Förslag: vår vinnare borde få en 3008 med titeln och året printad.

malmen

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 02 mars 2017 kl. 17:17
Jag tycker att det är ointressant i vilken tråd bilderna har postats, de kan ändå påverka hur man röstar. Hade det stått i reglerna att man får fortsätta att bygga och lägga upp nya bilder hade jag inte reagerat. Jag verkar ha tolkat begreppet deadline snävare än de flesta andra.

Och ja, jag tycker att Wineyard skulle ha avstått från att posta nya bilder.
Det står ju inte att man inte får fortsätta bygga och lägga upp nya bilder.

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: malmen skrivet 02 mars 2017 kl. 22:29
Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 02 mars 2017 kl. 17:17
Jag tycker att det är ointressant i vilken tråd bilderna har postats, de kan ändå påverka hur man röstar. Hade det stått i reglerna att man får fortsätta att bygga och lägga upp nya bilder hade jag inte reagerat. Jag verkar ha tolkat begreppet deadline snävare än de flesta andra.

Och ja, jag tycker att Wineyard skulle ha avstått från att posta nya bilder.
Det står ju inte att man inte får fortsätta bygga och lägga upp nya bilder.
Nej, just det. Jag har förstått att jag missuppfattat vad deadline innebär och jag böjer mig för majoriteten. Vi kan avsluta diskussionen nu.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Anders67

#214

Swebrick Mästarbyggare 2016 är korad
Med 90 röster har Wineyard tagit hem titlen.



Swebrick Mästerbyggare 2016


PlatsAliasRöster
19. Wineyard - Gotisk katedral90 (28.3%)
210. Svartkrut - Diagongränden London50 (15.7%)
35. o0ger - Kulturhuset38 (11.9%)




10. Svartkrut - Diagongränden London
   

5. o0ger - Kulturhuset

Vi gratulerar vinnarna och 4e platsen och 5e platsen kommer lottas fram under eventet i Linköping även rookie priset kommer där att avslöjas.
Välkommen till Linköping för att se många av mästerbyggar bidragen.



Emma

Stor eloge till Wineyard som gjort ett fantastiskt bygge. En klar och mer än värdig vinnare!

dalle

Grattis Wineyard! Det blev en segersemla jag bjöd på.  :)

o0ger

Tack alla som röstade fram mitt bidrag till tredje plats! Så kul!

Grattis till Wineyard och Svartkrut! Fantastiska byggen! Jag var nära att ge upp direkt när jag såg att Wineyard skulle vara med i tävlingen ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Teabox


Svartkrut

Grattis Wineyard till välförtjänt seger och grattis o0ger till tredjeplatsen och tusen tack alla som röstat på mitt bidrag. Ärligt talat trodde jag inte på pallplats i den konkurrensen.   ;D

Zilmrud

Grattis Wineyard, Svartkrut & o0ger! Alla riktigt häftiga byggen!
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Vibora

Grattis till pallplatserna. Samtliga deltagande byggen är verkligen bra. Det kommer bli en imponerande uppställning i Linköping. Synd att det vinnande bidraget inte kommer, men det är en synnerligen välförtjänt segrare.

Gideon

Stort grattis till alla fantastiska tävlingsbidrag, ni lyfter standarden på svenskt AFOL-byggande!
Såklart extra stort grattis till vinnaren och de övriga medaljörerna :)

Skafte

Grattis, väl värda pallplatser på första mästerbyggartävlingen! Hoppas kunna vara med i år!

Sollan

Grattis! Fantastiskt fina byggen i tävlingen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.