Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[LDD] Ice Piercer LD-118 (Ice Planet)

Startat av cefa, 07 februari 2016 kl. 17:20

Föregående ämne - Nästa ämne

cefa

Ok tack. Lite sorgligt men det går att lösa. Får ju helt enkelt justera lite under tiden man köper in och ser att artiklarna inte finns då.

Jag återkommer med filen ikväll när jag är hemma från jobb så kan du få kolla genom den :)
Ice Planet

Peter S

Skrattar till när jag ser flickr-bilderna. Det är ju en speciell spel-estetik med de detaljerade toaletterna... Men jag tror du missat att lägga dit loot crates!  ;D
Med tanke på temat känns det ju bra att Nexo Knights har så mycket trans neon orange. Det kan komma (och har kommit) nya delar i den färgen också!

cefa

Haha!
Så som allt är byggt för tillfället så syns det inte vad som finns under kontrolldäcket i främre delen, dvs en massa loot crates :)
Min tanke är att bygga om en del så att man lätt kan lyfta av för att se de olika våningarna och få till nån sorts låsmekanism.
Men förstår att du sakna dem. Ska se om jag inte kan fixa en bild på den undre våningen också :)
Ice Planet

cefa

#18
Citat från: o0ger skrivet 09 februari 2016 kl. 20:19
Kan du inte ladda upp LDD-filen så kan jag titta på den? Du kan maila den till mig annars om du inte vill att alla ska se den.

Kollade upp lite delar på Bricklink och där var rätt många bitar som inte fanns. Jag ska gå igenom bygget lite till så får jag se vad jag kommer fram till så sänder jag över den när den är klar.
Du kan väll skicka din mail-adress så länge så återkommer jag.
Ice Planet

cefa

Dags att damma av denna gamla tråden kanske.
I december startade jag projektet och nu, snart 10 månader senare kommer det äntligen att börja byggas.
Väntar på att få hem dem sista delarna och ska förhoppningsvis påbörja byggandet nästnästa helg :)

Ska bli enormt kul och se om jag lyckats tänka på allt för att få den att hålla ihop. :)
Ice Planet

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.