Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] An army on the march...

Startat av malmen, 11 december 2016 kl. 16:53

Föregående ämne - Nästa ämne

malmen

Jag tyckte lite synd om mina Imperial Soldiers att de skulle ligga huller om buller i en låda så jag fick för mig att bygga en display åt dem.
Bitbrist för landsskapsbyggen gjorde dock att den blev något mindre än vad jag först tänkt mig, så bara en tredjedel av mina soldater fick plats  :o

Fotografering är inte min starka sida men jag gjorde vad jag kunde med dåligt ljus och lite bildbehandling. Flickr komprimerade dem dock ytterligare så de är tyvärr lite gryniga.


An army on the march by malmen, on Flickr


An army on the march by malmen, on Flickr


An army on the march by malmen, on Flickr


An army on the march by malmen, on Flickr


Kritik och feeback i alla dess former är välkomna  :)

Kvarnbacka

De är duktiga på att gå rakt och i takt :)
Lite oklart vad det är för stenar i vägkanten tycker jag. Det ser lite för lite och för glest ut för att vara resterna av en mur eller ett hus.
Snyggt ändå!

malmen

Citat från: Kvarnbacka skrivet 11 december 2016 kl. 22:21
De är duktiga på att gå rakt och i takt :)
Lite oklart vad det är för stenar i vägkanten tycker jag. Det ser lite för lite och för glest ut för att vara resterna av en mur eller ett hus.
Snyggt ändå!
Tack  :)

Tanken var nog att det skulle se ut som rester av något hus, murstock, mur eller dylikt, men egentligen är det en nödlösning då jag inte har några hittade mina gröna 1x-plates och det behövde täckas för  :-X

swestar

#3
Citat från: malmen skrivet 11 december 2016 kl. 22:30
Citat från: Kvarnbacka skrivet 11 december 2016 kl. 22:21
De är duktiga på att gå rakt och i takt :)
Lite oklart vad det är för stenar i vägkanten tycker jag. Det ser lite för lite och för glest ut för att vara resterna av en mur eller ett hus.
Snyggt ändå!
Tack  :)

Tanken var nog att det skulle se ut som rester av något hus, murstock, mur eller dylikt, men egentligen är det en nödlösning då jag inte har några hittade mina gröna 1x-plates och det behövde täckas för  :-X
Finns ett gäng här--> 3024 ;)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

malmen

Citat från: swestar skrivet 11 december 2016 kl. 22:37
Citat från: malmen skrivet 11 december 2016 kl. 22:30
Citat från: Kvarnbacka skrivet 11 december 2016 kl. 22:21
De är duktiga på att gå rakt och i takt :)
Lite oklart vad det är för stenar i vägkanten tycker jag. Det ser lite för lite och för glest ut för att vara resterna av en mur eller ett hus.
Snyggt ändå!
Tack  :)

Tanken var nog att det skulle se ut som rester av något hus, murstock, mur eller dylikt, men egentligen är det en nödlösning då jag inte har några hittade mina gröna 1x-plates och det behövde täckas för  :-X
Finns ett gäng här--> 3024 ;)
::)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.