Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Rockie

Startat av jalex, 24 augusti 2016 kl. 11:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Perhed

Hehhe tjusigt och coolt!
Min bricklinkbutik Brickatorium http://www.bricklink.com/store/home.page?p=perhed

andreaseldh

#16
Trevligt också att det äntligen kommer ett förslag på Ideas som helt undviker eventuella kommande licensproblem. Ja, fåglar och kvinnliga forskare var ju också licensfria, men de känns sällsynta.

Nu har jag kollat ordentligt, av utkomna set är 4 licensfria (de andra två är Exo suit och Labyrint ) medan de övriga 9 troligen krävde någon form av licens.

jalex

Citat från: andreaseldh skrivet 24 augusti 2016 kl. 23:29
Trevligt också att det äntligen kommer ett förslag på Ideas som helt undviker eventuella kommande licensproblem. Ja, fåglar och kvinnliga forskare var ju också licensfria, men de känns sällsynta.

Nu har jag kollat ordentligt, av utkomna set är 4 licensfria och 9 krävde troligen någon form av licens.

Jo jag tycker också det är trevligt med licensfria, för då blir det ju ofta mer nya ideer och större originaliter. Licensfria ideer blir mer intressanta. Dessvärre blir det fler ideer med licens nog för att dessa är lättare att nå ut med.
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

micke

Blev nr 39 att supportera
Coolt bygge
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke


jalex

Citat från: micke skrivet 27 augusti 2016 kl. 11:29
Blev nr 39 att supportera
Coolt bygge
Citat från: Ashman skrivet 27 augusti 2016 kl. 12:25
Otroligt häftig! Och otroligt snyggt gjord!!

Tack ska ni ha! :D
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Stigge72

Snyggt!

Jag supportar förresten också. :)

colonel

Det är världsklasse! Supporterar asap!

jalex

Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter


Clarmo

Riktigt snygg. Självklart supportat!

Pekblom


Per Åkesson

jag har gett stöd, perfekt för mina barn att bygga liknande


jalex

Tack ska ni ha! Kul att den kom med på TBB!  :D
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.