Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossfestivalen 6-9 juli 2017 Örebro - Anmäl dig här!

Startat av klossbutiken.se, 01 maj 2017 kl. 15:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Manne

#45
Citat från: klossbutiken.se skrivet 26 maj 2017 kl. 20:41
Citat från: Manne skrivet 02 maj 2017 kl. 18:30
Citat från: Kwagge skrivet 02 maj 2017 kl. 16:23
Citat från: Manne skrivet 02 maj 2017 kl. 05:34
Om man lånar ut sitt lego för visning i ett CB , men inte själv kan närvara pga jobb , blir det då ingen ersättning alls ?. 

Med vänlig hälsning, Manne

Så är det på LW...

För den sakens skull så behöver det inte vara samma här ?

Med vänlig hälsning, Manne

Hej Manne.
Det blir hela CB:t som kommer att erhålla ersättning dvs om det får pris i röstningen + hur mycket engagemang det är kring CB:t på plats under desa dagar. Sedan får ni emellan er dela på det utifrån hur ni själva vill göra.

Varmt välkommen!

/Fredrik
Klossfestivalen

Trevligt att få ett svar tillslut.. har fått ledigt fredagen från jobbet så familjen rullar uppåt den morgonen , har änmält mig som närvarande deltagare , fredag eftermiddag samt lördag , o hoppas på en trevlig start på semestern med det glada gäng som vi är i CB stad. Legot åker i förväg är det tänkt.. nu tar jag med familjen o då kommer ju följdfrågan automatiskt.. biljetter in när man kommer sent osv.. några lösningar där som gör allt lite smidigt ?

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

klossbutiken.se

Citat från: Manne skrivet 26 maj 2017 kl. 21:19
Citat från: klossbutiken.se skrivet 26 maj 2017 kl. 20:41
Citat från: Manne skrivet 02 maj 2017 kl. 18:30
Citat från: Kwagge skrivet 02 maj 2017 kl. 16:23
Citat från: Manne skrivet 02 maj 2017 kl. 05:34
Om man lånar ut sitt lego för visning i ett CB , men inte själv kan närvara pga jobb , blir det då ingen ersättning alls ?. 

Med vänlig hälsning, Manne

Så är det på LW...

För den sakens skull så behöver det inte vara samma här ?

Med vänlig hälsning, Manne

Hej Manne.
Det blir hela CB:t som kommer att erhålla ersättning dvs om det får pris i röstningen + hur mycket engagemang det är kring CB:t på plats under desa dagar. Sedan får ni emellan er dela på det utifrån hur ni själva vill göra.

Varmt välkommen!

/Fredrik
Klossfestivalen

Trevligt att få ett svar tillslut.. har fått ledigt fredagen från jobbet så familjen rullar uppåt den morgonen , har änmält mig som närvarande deltagare , fredag eftermiddag samt lördag , o hoppas på en trevlig start på semestern med det glada gäng som vi är i CB stad. Legot åker i förväg är det tänkt.. nu tar jag med familjen o då kommer ju följdfrågan automatiskt.. biljetter in när man kommer sent osv.. några lösningar där som gör allt lite smidigt ?

Med vänlig hälsning, Manne

Enklast som vi kommer att göra är att skriva upp er som inte kommer senast onsdag på vår VIP-lista så kan ni bara fråga i entren där vi har en kille som heter Johan som kommer kunna släppa in er. När alla anmälningar är klara och så gör vi en lista med alla utställare/deltagare om vi sedan använder och prickar av folk på. Vi löser det helt enkelt!

/Fredrik
Klossfestivalen
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

CopMike


robinnilsson403

Hur ändrar jag lättast något i min anmälan? Gideon? Vi har fått tid för ett andra ultraljud på torsdagsförmiddagen, så då kommer jag inte att kunna vara på plats förens runt kl 12.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

dalle


Magnusengstrom

Citat från: klossbutiken.se skrivet 26 maj 2017 kl. 20:57
Hej Alla.

Riktigt kul att se att det börjar komma in flera anmälningar. Det jag dock noterar är att det är fler deltagare anmälda och att ni ännu inte anmält era mästerverk. Försök i den mån det går att försöka rita in dom också så snart ni kan - förstår om det är flera som är under konstruktion såklart.

Från nästa vecka, så är det mest fokus från mig/oss på Klossfestivalen, så dra er inte för att skriva i denna tråd frågor/funderingar som ni har - bra om alla ser frågorna och svaren - det går bra också att maila till bokning@klossfestivalen.se också såklart då vi nu är uppe aktiva där också.

Vore synd om vi missade något mästerverk pga att det saknas transport eller liknande.

Och ni som inte ställt ut hos oss tidigare - gör det! Det kommer bli kul - det kan "veteranerna" intyga...?!

Jag kommer att ha ett möte nästa vecka med Conventum gällande lokalen och det kommer att börja skissas på ytorna, så ni som ännu inte anmält er - gör det! Jag vet att det var många som förra året anmälde sig sent och förstår att man vill vänta in så allt klaffar först. Kan vi hjälpa er med något? Hör av er!

Ha det bäst!

/Fredrik
Klossfestivalen

Det kan vara så att en del av dem anmälda är en del av ett CB?

Jag är en del av CB Stad och har inte anmält någon kreation.

LarsC

Citat från: Magnusengstrom skrivet 28 maj 2017 kl. 21:23
Citat från: klossbutiken.se skrivet 26 maj 2017 kl. 20:57
Hej Alla.

Riktigt kul att se att det börjar komma in flera anmälningar. Det jag dock noterar är att det är fler deltagare anmälda och att ni ännu inte anmält era mästerverk. Försök i den mån det går att försöka rita in dom också så snart ni kan - förstår om det är flera som är under konstruktion såklart.

Från nästa vecka, så är det mest fokus från mig/oss på Klossfestivalen, så dra er inte för att skriva i denna tråd frågor/funderingar som ni har - bra om alla ser frågorna och svaren - det går bra också att maila till bokning@klossfestivalen.se också såklart då vi nu är uppe aktiva där också.

Vore synd om vi missade något mästerverk pga att det saknas transport eller liknande.

Och ni som inte ställt ut hos oss tidigare - gör det! Det kommer bli kul - det kan "veteranerna" intyga...?!

Jag kommer att ha ett möte nästa vecka med Conventum gällande lokalen och det kommer att börja skissas på ytorna, så ni som ännu inte anmält er - gör det! Jag vet att det var många som förra året anmälde sig sent och förstår att man vill vänta in så allt klaffar först. Kan vi hjälpa er med något? Hör av er!

Ha det bäst!

/Fredrik
Klossfestivalen

Det kan vara så att en del av dem anmälda är en del av ett CB?

Jag är en del av CB Stad och har inte anmält någon kreation.


Samma här

klossbutiken.se

Hej igen.

Toppen med era svar! Förstår att flera är med i CB:n etc. Inte meningen att hetsa/stressa er på något sätt. Vet att det till slut blir en gedigen och fin lista på kreationer som besökarna kommer att applådera. Mer jag som gärna vill se den kompletta listan flera veckor innan den är klar  ;D  :o ::)

Och igen så är det bara att lyfta frågetecken här.

Ha det bäst!

/Fredrik
Klossfestivalen
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

mortil

Nu har jag anmält ett bygge. måste fota det andra och bli klar med det tredje.   :/

inte smidigt när det är högsäsong på jobbet också :D (men kul med något att se fram emot)
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

klossbutiken.se

Hej igen.

Då vi nu under juni gasar på med marknadsföringen för Klossfestivalen, så vill jag gärna visa upp lite av era mästerverk för kommande besökare. Detta kommer att ske genom sociala medier såsom FB och Insta.

Skulle bli superglad om ni kunde mail bilder till mig på bokning@klossfestivalen.se - dock räcker det med en el två bilder per bygge som ni vill skicka - det ska bli mer av teaserskampanjer för att skapa en förväntan kring Klossfestivalen - inte visa allt i detalj.

Tack på förhand!

/Fredrik
Klossfestivalen
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

klossbutiken.se

Citat från: klossbutiken.se skrivet 31 maj 2017 kl. 08:36
Hej igen.

Då vi nu under juni gasar på med marknadsföringen för Klossfestivalen, så vill jag gärna visa upp lite av era mästerverk för kommande besökare. Detta kommer att ske genom sociala medier såsom FB och Insta.

Skulle bli superglad om ni kunde mail bilder till mig på bokning@klossfestivalen.se - dock räcker det med en el två bilder per bygge som ni vill skicka - det ska bli mer av teaserskampanjer för att skapa en förväntan kring Klossfestivalen - inte visa allt i detalj.

Tack på förhand!

/Fredrik
Klossfestivalen

Tack alla ni som skickat in bilder! Verkligen bra! Kommer att publicera utvalda under månaden - och ni som inte skickat in än gör gärna det.

/Fredrik
Klossfestivalen
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

Peter S

Kan man dubbelkolla ifall man är anmäld som deltagare? Tror jag gjorde det, men kommer inte längre ihåg.

Gideon

Citat från: Peter S skrivet 01 juni 2017 kl. 23:01
Kan man dubbelkolla ifall man är anmäld som deltagare? Tror jag gjorde det, men kommer inte längre ihåg.
Hittar dig inte i listan, så du får nog fylla i deltagaranmälan.

CopMike

Citat från: Gideon skrivet 01 juni 2017 kl. 23:32
Citat från: Peter S skrivet 01 juni 2017 kl. 23:01
Kan man dubbelkolla ifall man är anmäld som deltagare? Tror jag gjorde det, men kommer inte längre ihåg.
Hittar dig inte i listan, så du får nog fylla i deltagaranmälan.
Samma här, möjligt med en koll ::)?

Gideon

Citat från: CopMike skrivet 02 juni 2017 kl. 07:55
Samma här, möjligt med en koll ::)?
Du är anmäld redan :)

Här är de Swebrickare som hittills anmält sig:
Gideon
Emma
Kwagge
stej123
robinnilsson403
MBL Designs
pareriksson
Eigenbrötler
Nybohov Creation Ltd.
JontaD
Ozp
Illuwatar
wineyard
byStfn
Fork
fury68
Myko
Shutter
Sangela
andreas E
Magnusengstrom
Manne
Clarmo
AndersI
Manne
BerraBZ
LarsC
Carl T
roblun
Drdoddo
andreaseldh
Nextuz
LeifSpangberg
Record
dalle
CopMike
Anders67
Mortil
Peter S

39 st hittills + 1 icke-swebrick-AFOL, inte illa! (avvikelsen kanske går att rätta till efter eventet ;) )

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.