Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Omröstning - SBC December 2017

Startat av Myko, 01 januari 2018 kl. 13:12

Föregående ämne - Nästa ämne

SBC December 2017

BTC Shuttle av drdoddo
12 (26.7%)
Classic Space Pod av drdoddo
6 (13.3%)
Santa on his Throne av Betweenbrickwalls
11 (24.4%)
Guldfisk av Godtfred
40 (88.9%)
AEX-12J FORDY av o0ger
28 (62.2%)
Interstellar Transport landing on Ametheus 4 av janho
5 (11.1%)

Antal personer som röstat: 45

Omröstningen har avslutats: 08 januari 2018 kl. 13:12

Myko

Dags för omröstning i SBC December 2017!

Använd era röster väl!

Alla bidrag finns presenterade i denna tråd: http://www.swebrick.se/index.php?topic=12202.0

1. BTC Shuttle av drdoddo


2. Classic Space Pod av drdoddo


3. Santa on his Throne av Betweenbrickwalls


4. Guldfisk av Godtfred


5. AEX-12J FORDY av o0ger


6. Interstellar Transport landing on Ametheus 4 av janho


Godtfred

Där ser man, tack för alla röster! Som vanligt många vassa bidrag.

Jag har plockat fram en spännande bit för nästa månad, men har förstått att det finns intresse för ett Ultimate SBC istället. Om det är den önskan som gäller så överlåter jag den tävlingsledningen till någon annan - o0ger kanske som kom med idén?

Magnus den store

Grattis! Finns det någon tävlingsledning? Odidoma?
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

o0ger

Citat från: Godtfred skrivet 08 januari 2018 kl. 18:22
Där ser man, tack för alla röster! Som vanligt många vassa bidrag.

Jag har plockat fram en spännande bit för nästa månad, men har förstått att det finns intresse för ett Ultimate SBC istället. Om det är den önskan som gäller så överlåter jag den tävlingsledningen till någon annan - o0ger kanske som kom med idén?
Det kanske blir lite väl svårt? Jag vet inte. Det är nog bäst att köra vidare på den ordinarie SBC-formen tills vidare.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Godtfred

Håller faktiskt med. Större finess med bara en bit tycker jag. Startar med en ny bit om ingen protesterar högljutt.

Magnus den store

Jag har lite blandade känslor för Ultimate SBC. Finns en risk att en tävling med alla årets bitar kommer bli smal. Dels försvinner många som saknar någon bit, dels försvinner många av oss som saknade fantasin att bygga med en bit.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Odidoma

Jag tycker också att du gott kan köra vidare med en bit men däremot tycker jag att ett ultimate SBC vore roligt men kanske inte direkt i den form vi pratat om men säg 4-8 bitar och en tävlingslängd som sträcker sig längre än 30 dagar men jag lägger det gärna i o0gers händer.

Myko

Grattis Godtfred, välförtjänst vinst!

andreaseldh

Jag instämmer med samtliga föregående talare!

Stigge72

Många fina bidrag, och grattis till Godtfred!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.